اعلام برنامه‌های محافل قرآنی دهه فجر در همدان
کد خبر: 4119725
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

اعلام برنامه‌های محافل قرآنی دهه فجر در همدان

همزمان با ایام‌الله فجر و ماه رجب محافل قرآنی در سراسر استان همدان در حال برگزاری است.

محفل قرآنیبه گزارش ایکنا از همدان، همزمان با ایام‌الله فجر و ماه رجب، محافل قرآنی در مساجد سراسر استان همدان با حضور ۱۰ نفر از قاریان ممتاز و بین‌المللی و ۱۴ نفر از قاریان استانی به ‌مدت ۱۶ شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

محفل قرآنی با حضور قاری مهدی غلام‌نژاد امروز، ۱۶ بهمن‌ماه در مسجد جامع اسدآباد، دوشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه در مسجد ولایت شهرک چمران همدان و سه‌شنبه، ۱۸ بهمن‌ماه در مؤسسه امام صادق(ع) مریانج برگزار می‌شود.

محفل قرآنی با حضور مهدی عادلی، ۱۹ بهمن‌ماه در مسجد امام حسین(ع) شهرک مدنی، محفل قرآنی با حضور قاری وحید نظریان، ۲۰ بهمن‌ماه در مسجد اعظم کبودرآهنگ و ۲۱ بهمن‌ماه در مسجد اعظم فامنین، با حضور قاسم مقدمی، ۲۲ بهمن‌ماه در مسجد جامع نهاوند، با حضور حمید شاکرنژاد، ۲۳ بهمن‌ماه در مسجد جامع ازندریان، ۲۴ بهمن‌ماه در مسجد بزرگ آقا لالجین، ۲۵ بهمن‌ماه حسینیه سیدالشهدا(ع) ملایر و ۲۶ بهمن‌ماه در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) اعتمادیه همدان برگزار می‌شود.

همچنین از ابتدای دهه فجر محافل قرآنی با حضور قاریان از جمله جعفر فردی، سیدمصطفی حسینی، وحید خزایی و مسعود نوری در مسجد علی‌آباد شهرک فرهنگیان، مسجد جامع یکن‌آباد، مسجد امام خمینی(ره) شهرک فرهنگیان و مسجد قائم شهرک قائم در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha