تغییر زمان‌بندی برنامه‌های قرآنی دهه فجر استان فارس
کد خبر: 4120023
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

تغییر زمان‌بندی برنامه‌های قرآنی دهه فجر استان فارس

دبیر کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس از تغییر در برنامه‌های این کمیته خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی این ایام با ایام‌البیض و حضور جامعه قرآنی در مراسم اعتکاف، زمان برنامه‌های این کمیته تغییر کرد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارسسیدامیرعباس جلالی، دبیر کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از تغییر در برنامه‌های این کمیته خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی این ایام با ایام‌البیض و حضور جامعه قرآنی در مراسم اعتکاف، زمان برنامه‌های این کمیته تغییر یافتند.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در سراسر استان اجرا خواهند شد، افزود: محفل انس با قرآن بانوان و تجلیل از بانوان فعال قرآنی استان که بنا بود چهارشنبه، 12 بهمن برگزار شود، در روز چهارشنبه، 19 بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد که این مراسم در شیراز قبل از نماز مغرب و عشاء و در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

جلالی زمان برگزاری تجدید میثاق جامعه قرآنی با شهدا را ساعت 10 صبح چهارشنبه، 19 بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: در شیراز این مراسم در گلزار شهدا و قطعه شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس بیان کرد: همچنین کرسی تلاوت رضوی در روز چهارشنبه، 19 بهمن‌ماه همزمان با سالروز بزرگداشت شهادت حضرت شاهچراغ(ع) بعد از نماز مغرب و عشا در نمازخانه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس و در جوار مقبره شهید گمنام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقه حفظ و ترجمه سوره مبارکه صف نیز در روز جمعه، 21 بهمن‌ماه به صورت مجازی در سطح استان اجرا خواهد شد، افزود: مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان دولت و پویش شهید سلیمانی و تجلیل از برگزیدگان مسابقه سوره صف نیز در قالب محفل انس با قرآن در روز 24 بهمن‌ماه جاری در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

جلالی در پایان با تصریح اینکه کاروان قرآنی نیز در شهرهای کازرون، مرودشت، فیروزآباد، اقلید و جهرم به اجرای برنامه پرداخته و خواهند پرداخت، گفت: همچنین در شب 12 بهمن نیز پویش قرائت سوره فجر به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قران و عترت فارس برگزار شد.

انتهای پیام
captcha