برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم در شهرستان سلطانیه
کد خبر: 4120054
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم در شهرستان سلطانیه

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، روز پدر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران محفل انس با قرآن‌کریم در شهرستان سلطانیه برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم

به گزارش ایکنا از زنجان، به مناسبت چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و میلاد باسعادت امام علی(ع) شامگاه روز گذشته ۱۶ بهمن، محفل انس با قرآن‌کریم با تلاوت قاریان برتر شهرستان و به همت دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه‌های عمومی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، دارآلقران روح‌الله شهرستان سلطانیه در مسجد صاحب زمان(عج) با حضور عاشقان به اهل‌بیت(ع) و قرآن برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب امام‌جمعه شهرستان سلطانیه، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، روز پدر و چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به بیان تفسیر آیات قرآن‌کریم که شأن نزول آن آیات مربوط به حضرت امیرالمومنین علی(ع) بود پرداخت.

از برنامه‌های جانبی این محفل معنوی و نورانی می‌توان به مولودی‌خوانی و اجرای سرود توسط گروه سرود و تجلیل از عوامل اجرایی، قاریان قرآن و گروه سرود اشاره کرد.

گفتنی است این محفل نورانی با نوای دلنشین قاریان شهرستان سلطانیه آقایان غلامرضا مهدی‌خانی، سیدمهدی احمدی و حافظ نوجوان علی ملکی در فضایی مملو از معنویت و شور و شوق ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام
captcha