هزار نفر حائز دریافت هدیه حد نصاب مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) شدند
کد خبر: 4120145
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

هزار نفر حائز دریافت هدیه حد نصاب مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) شدند

هزار نفر از شرکت‌کنندگان رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ شانزدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) حائز دریافت هدیه حد نصاب شدند.

مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)به گزارش ایکنا، هرساله به منظور تشویق شرکت‌کنندگان مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع)، علاوه بر تجلیل و اهدای هدایا به رتبه‌های اول تا سوم هر رشته، هدایایی نیز به حائزان حد نصاب لازم اهدا می‌شود.

امسال نیز هزار نفر در رشته‌های مختلف شانزدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) واجد شرایط دریافت هدیه امتیاز حد نصاب در دو بخش بانوان و آقایان در دو مقطع سنی پایین و بالای ۱۸ سال شدند.

بنابر اعلام ستاد برگزاری در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، جمع کل امتیاز و در رشته‌های حفظ امتیاز بخش صحت حفظ و در رشته مفاهیم امتیاز مرحله نهایی ملاک اعطای این هدیه است.

با وجود اینکه در شیوه‌نامه مسابقات اعلام شده بود که «هدیه حد نصاب» به راه‌یافتگان به مرحله نیمه نهایی تعلق می‌گیرد، مقرر شد تا به منظور تشویق حافظان قرآن، امتیاز حُسن حفظ در مرحله مقدماتی ملاک قرار گیرد. همچنین هدیه حد نصاب حفاظ به نسبت امتیاز کسب شده و حضور در مرحله مقدماتی یا نیمه‌نهایی با رقم اعلامی در شیوه‌نامه متفاوت خواهد بود.

واجدین شرایط دریافت هدیه حد نصاب حداکثر تا ساعت 24، یکشنبه، 23 بهمن‌ماه، فرصت دارند تا با مراجعه به بخش کاربری خود در سامانه مسابقات به نشانی www.dqimamali.com شماره حساب شبای بانکی خود را (که 24 رقم است) ثبت کنند.

یادآور می‌شود، عدم ثبت شماره شبا تا مهلت تعیین شده به منزله انصراف از دریافت هدیه حد نصاب است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha