آغاز طرح آموزشی «شمیم تلاوت رضوی» در مشهد
کد خبر: 4120275
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

آغاز طرح آموزشی «شمیم تلاوت رضوی» در مشهد

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: ثبت نام دوره‌های آموزشی طرح «شمیم تلاوت رضوی» از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برای فصل زمستان در مشهد آغاز شد.

طرح «شمیم تلاوت رضوی»به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار کرد: طرح «شمیم تلاوت رضوی» شامل کلاس‌های آموزشی عمومی قرآن کریم از جمله روانخوانی قرآن، تجوید مقدماتی و تکمیلی، تدبر در قرآن کریم (جزء ۳۰)، آموزش ترتیل (نغمات و الحان) است.

میریان هدف از برگزاری این طرح را گسترش و ترويج فرهنگ قرآنی و فراگير شدن آموزش‌های عمومی و بهره‌برداری هر چه بهتر از اوقات فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها مطرح کرد و افزود: دوره‌های آموزشی این طرح زمستان سال جاری به‌صورت حضوری در مساجد سطح شهر مشهد در سطوح روخوانی، روانخوانی، تجويد مقدماتی، تجويد تكميلی و ترتيل ويژه افراد 8 تا 15 سال و افراد بالای 15 سال برای برادران و خواهران برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به ثبت نام 400 نفر از علاقه‌مندان به یادگیری آموزش‌های عمومی قرآن در طرح «شمیم تلاوت رضوی» بیان کرد: ثبت نام این دوره از پنجم بهمن آغاز شده و علاقه‌مندان تا 20 بهمن فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه https://markazquran.razavi.ir  مراجعه کنند.

میریان تصریح کرد: این دوره آموزشی چهارم اسفندماه سال جاری در مساجد سطح شهر مشهد شروع به کار می‌کند و تا فروردین ماه سال 1402 ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha