درآمدزایی 27 مددجوی کمیجانی با نصب پنل‌های خورشیدی
کد خبر: 4120280
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶

درآمدزایی 27 مددجوی کمیجانی با نصب پنل‌های خورشیدی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کمیجان گفت: در طرح جهاد روشنایی، به منظور توانمندسازی مالی خانوارهای محروم و مستقر در روستاها، تعداد ۲۷ سهمیه در این شهرستان در دست اقدام است.

پنل خورشیدی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان مرکزی، رسولی، رئیس کمیته امداد کمیجان، در افتتاح طرح پنل خورشیدی منازل محرومین کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در طرح جهاد روشنایی، به منظور توانمندسازی مالی خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی در مناطق محروم و حاشیه شهرها هدف‌گذاری شده‌اند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در شهرستان کمیجان تعداد ۲۷ سهمیه ایجاد پنل خورشیدی با هدف حمایت از خانواده محرومین و ایجاد اشتغال خانگی در دست اقدام است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کمیجان  با بیان اینکه استفاده از پنل‌های خورشیدی، خودکفایی در تولید برق را هم به دنبال دارد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ پنل به مدار وصل شده است و مابقی پرونده های متقاضیان در دست بررسی است.

رسولی گفت: هزینه راه‌اندازی پنل خورشیدی ۵ کیلوواتی ۹۵ میلیون تومان است که ۶۰ میلیون وام توسط بانک ملی و ۳۵ میلیون تومان مساعدت بلاعوض داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha