فعالیت تبلیغی 130 روحانی با محوریت جهاد تبیین در ملایر
کد خبر: 4120374
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

فعالیت تبلیغی 130 روحانی با محوریت جهاد تبیین در ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه 44 عنوان برنامه در دهه فجر از سوی این اداره در دهه فجر انجام می‌شود از فعالیت تبلیغی 130 روحانی و مبلغ در این ایام خبر داد و گفت: این مبلغان مباحث تبلیغ و جهاد تبیین را بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری 44 عنوان برنامه در دهه فجر از سوی این اداره خبر داد و اظهار کرد: 130 روحانی و مبلغ در این ایام مباحث تبلیغ و جهاد تبیین را بیان می‌کنند.

وی برگزاری نشست‌های مختلف با موضوع جهاد تبیین، جشن‌های محلات و روستا به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار، اعزام راوی و تبیین‌گر به مساجد و هیئت‌های مذهبی، حضور راویان و مبارزان انقلابی برای بیان خاطرات در مساجد، بیان دستاوردهای انقلاب در مساجد «هر شب یک دستاورد» برای مردم توسط ائمه جماعت، برگزاری مسابقه فوتسال با عنوان جام انقلاب بین هیئت‌های مذهبی در دهه فجر را از برنامه‌های این ایام دانست.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: برگزاری مراسم‌ مختلف، پویش‌ها، کرسی‌‌های تلاوت و محافل قرآنی با برگزاری شش محفل و کرسی تلاوت، مسابقات صوت و لحن، حفظ، اذان و تکبیر ویژه نوجوانان در مساجد، برگزاری مراسم در مؤسسات و خانه‌های قرآنی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه همه اولویت و برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر با محوریت جهاد تبیین است، اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم، برگزاری روز ملی ملایر در 21 بهمن، و تجلیل از خانواده آیت‌الله میرشاهولد، رهبر مبارزات انقلابی ملایر از دیگر برنامه‌های در دستور کار در این ایام است.

انتهای پیام
captcha