22 بهمن روز نمایش قدرت بین‌المللی ایران است
کد خبر: 4120991
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

22 بهمن روز نمایش قدرت بین‌المللی ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: روز ۲۲ بهمن روز نمایش قدرت بین‌المللی جمهوری اسلامی است که همه ما وظیفه داریم در این روز برای پاسداری از انقلاب و رهبری و شهدا حضورداشته باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، با یادآوری دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و بازگشت امام خمینی (ره) به ایران، اظهار کرد: چشم همه ملت ما به امام خمینی (ره) و پاریس دوخته شده بود که امام چه هدایت و رهبری می‌کند و چه برنامه‌ای برای سقوط رژیم و اداره جامعه بعد از آن دارند.

امام‌جمعه اراک با اشاره به روزهای پایانی حکومت پهلوی بیان کرد: مردم در دانشگاه تهران تحصن کرده بودند و مسجد دانشگاه تهران با حضور مردم به کانون انقلاب تبدیل‌شده بود و سرانجام بختیار مجبور به بازگشایی فرودگاه شد و امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و همه غم‌ها و رنج‌های ۱۵ ساله از 42 تا 57 تبدیل به شادی شد.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با سخنرانی بسیار زیبا و مهم خود در بهشت‌زهرا(س) مسیر انقلاب را مشخص کردند و ارتش نیز در روز ۲۲ بهمن به ملت پیوست و پیشاهنگ این حرکت ارتش در روز ۱۹ بهمن دیدار همافران با امام (ره) رقم خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه امام خمینی (ره) یک مأمور الهی بود که انقلاب جهانی را ایجاد کند، افزود: شهید محلاتی در رادیو صدای انقلاب اسلامی را به گوش همگان رساند و عظمت و بزرگی انقلاب را نمایان کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: روز ۲۲ بهمن روز نمایش بین‌المللی قدرت جمهوری اسلامی است که همه ما وظیفه داریم در این روز برای پاسداری از انقلاب و رهبری و شهدا حضورداشته باشیم و هرکسی به رهبری انقلاب و شهدا افتخار می‌کند باید در این روز حضور پرقدرت داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در عرصه‌های علمی و فنی اقتصادی و اجتماعی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم بر مشکلات پیروز شویم احتیاج به مجاهدت داریم؛ زیرا ما پیرو امیرالمؤمنین هستیم که اکثر عمر خود را در عرصه جهاد گذراند؛ بنابراین باید با مجاهدت و تلاش بیشتر به پیشرفت کشور و اسلام کمک کنیم و این امر بر همگان واجب است.

انتهای پیام
captcha