درخشش ایکنا در جشنواره ابوذر چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4126753
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

درخشش ایکنا در جشنواره ابوذر چهارمحال‌وبختیاری

اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد و خبرنگار ایکنا توانست رتبه نخست را در بخش مصاحبه کسب کند.

جشنواره ابوذر

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز، ۱۶ اسفندماه در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد که خبرنگار ایکنا توانست رتبه نخست را در بخش مصاحبه کسب کند. در جشنواره امسال در مجموع ۲۵۰ اثر از چهارمحال‌وبختیاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که ۳۷ اثر حائز عنوان و تجلیل شدند.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اینکه رسالت رسانه‌ها امیدآفرینی است، اظهار کرد: ابوذر در زمان حیات پیامبر(ص) رسالت اطلاع‌رسانی و بصیرت‌افزایی را در زمانی که ابهامات و شبهات فراوان وجود داشت، بر عهده گرفت و نگذاشت واقعیات با تردید به نسل آینده منتقل شود.

وی با ذکر اینکه رسانه‌ها باید ابوذرگونه عمل کنند، ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی در تمامی ساحت‌های رسانه، اقتصاد، امنیت و ... از تمام ظرفیت‌ها برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب استفاده می‌کند تا ثابت کند که انقلاب و حکومت اسلامی نمی‌تواند کشورداری کند.

استاندار تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوانی برای ایجاد شکاف میان دولت و ملت شده است اما شاهد خدمات و دستاوردهای فراوانی هستیم. در استان عزم جدی دولت را برای حل چالش آب شاهد بودیم و نیز شاهد بودیم که دولت در مدت کوتاهی توانست معضلات آبی را در خوزستان، همدان کردستان و ... حل کند.

حیدری با تأکيد بر اینکه دولت برای تامین آب پایدار شرب، کشاورزی و صنعت تلاش می‌کند، گفت: آب پایه پیشرفت است و لذا دولت برای پروژه آب‌رسانی نیمی از جمعیت استان یک‌هزار میلیارد اعتبار اختصاص داد و جهاد آب‌رسانی در روستاهای زیادی به همت قرارگاه امام حسن(ع) در حال انجام است.

وی بحران برف در استان در بهمن‌ماه سال جاری را یادآور شد و توضیح داد: در این بحران، مشکلات مردم بحران‌زده در مناطق برفی از بالاترین سطح یعنی ریاست جمهوری پیگیری شد و از ۱۰ استان، دستگاه‌ها و تجهیزات به استان گسیل شد و شاهد یسیج ملی برای مقابله با بحران بودیم.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه مشکلات استان از بالاترین سطح اجرایی کشور پیگیری می‌شود، تصریح کرد: رئیس‌جمهور با تمامی استانداران جلسات اختصاصی دارد و مشکلات استان‌ها در این جلسات منتقل و با راهبرد توزیع عادلانه منابع با اولویت مناطق محروم، پیگیری می‌شود.

حیدری در پایان گفت‌: مسمومیت‌های ایجاد شده در مدارس که به خط اغتشاشات وصل شده بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان است که رسانه‌ها باید با برنامه‌‌ریزی هنرمندانه، با وحدت و اتحاد و تولید محتوای جذاب و هنری در مقابل این هجمه‌ها بایستند و جهاد تبیین را با تمام توان به پیش ببرند؛ ما مسئولان نیز وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای حمایت از اهالی رسانه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha