آزادی‌خواه: جراحی بزرگ اقتصادی اتفاق شیرین سال قبل است + فیلم
کد خبر: 4127594
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۶
تلخ و شیرین‌های نمایندگی در ۱۴۰۱

آزادی‌خواه: جراحی بزرگ اقتصادی اتفاق شیرین سال قبل است + فیلم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: خاطره شیرینی که باید به آن اشاره کنم جراحی اقتصادی بود که دولت انجام داد و واقعاً کار بزرگی بود.

احد آزادی خواه

سال 1401 در حوزه تقنین و قانونگذاری سالی پرفرازونشیب برای مجلس یازدهم بود و مصوبات این دوره خانه ملت گاها نقدهایی به همراه داشت. به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی در سلسه‌گفت‌وگوهایی کوتاه با تعدادی از بهارستان‌نشینان، تلخ و شیرین‌های یکسال گذشته و آرزوهای وکلای ملت برای سال جدید را جویا شده‌ایم.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم ملایر در گفت‌وگو با ایکنا، درباره تلخ‌ترین و شیرین‌تر اتفاقات دوره فعالیت خود در خانه ملت در سال 1401 اظهار کرد: بهترین خاطره شیرینی که باید به آن اشاره کنم جراحی اقتصادی بود که دولت انجام داد و واقعاً کار بزرگی بود.

وی افزود: تحول و تغییر در مدیریت ارز ترجیحی اتفاق خوبی بود که در سال 1401 رخ داد. درواقع دولت با این اقدام یارانه‌ای را که به واردکننده تخصیص می‌داد مستقیم در اختیار مصرف‌کننده قرار داد. دولت‌های مختلف علاقه داشتند این کار را انجام دهند اما واقعاً توان انجام را نداشتند ولی دولت سیزدهم توان آن را داشت و واقعاً کار به جایی را انجام داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طبیعتاً کار بزرگ زحمت و مشقت بزرگ را در پی دارد و فتح قله‌های بزرگ انسان را به دشواری می‌اندازد. آشوب‌هایی که بعد از این موضوع در خیابان‌ها از سوی جریانات ضدانقلاب و معاند و تجزیه‌طلب‌ها اتفاق افتاد کام خیلی از مردم را تلخ کرد. همچنین شهادت مظلومانه شهید آرمان علی‌وردی اتفاق دیگری بود که موجب تلخی کام ما شد و هیچگاه از ذهن ما نخواهد رفت.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha