انتظار عملی شرط ظهور است
کد خبر: 4128018
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

انتظار عملی شرط ظهور است

استاندار مرکزی با بیان اینکه انتظار عملی، همان انتظاری است که به انجام آن مکلف هستیم، گفت: شرایط ظهور امام عصر(عج) با انتظاری عملی تحقق می‌یابد.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، امروز، ۲۲ اسفند، در مراسم گرامیداشت روز شهدا که در جوار مزار شهید گمنام مدفون در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه انتظار عملی، همان انتظاری است که به انجام آن مکلف هستیم، ادامه داد: امروز در برهه‌ای از زمان زندگی می‌کنیم که از دوره‌های متصل به ظهورست و این رسالت برعهده ما است که انتظارمان از جنس انتظار باشد.

وی به تشریح اقتضائات انتظار عملی پرداخت و اضافه کرد: در این دوران بیش از هر زمان دیگری باید مسیر تقابل حق و باطل را شناخت. هر چه مسیر می‌گذرد راه حق شفاف‌تر شده و انتظار باید خود را پررنگ تر نشان دهد؛ از این رو باید هر آنچه از دستمان می‌آید برای تأمین و شکل دادن به شرایط ظهور عملیاتی شود.

استاندار با اشاره به فراهم کردن شرایط برای ظهور، گفت: متأسفانه تاکنون شرایط وجود نداشته است. در واقع باید عملی در جریان ظهور قرار گیریم و دنبال کردن جریانی برای القای حس ظهور اشتباه است.

یادآور می‌شود، برپایی نمایشگاه عکس تحت عنوان «شمیم باران» در قالب 20 قطعه عکس از آثار عکاسان استان از جمله محمد اسدی، علی کریمی و عادل عزیزی از برنامه‌های جانبی این مراسم است.

انتهای پیام
captcha