آزادسازی 302 زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی
کد خبر: 4128699
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

آزادسازی 302 زندانی جرائم غیرعمد در استان مرکزی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان شود: امسال تاکنون ۳۰۲ نفر از محکومین مالی و زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی با مجموع بدهی 188 میلیارد تومان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خویش بازگشتند.

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان، با اشاره به اهمیت برگزاری جشن های گلریزان در اعیاد مذهبی و استفاده از ظرفیت خیرین نیکوسرشت به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، اظهار کرد: سلسله جشن‌ها و مراسم‌های گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد دارای شرایط آزادی، با هدف بازگشت زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده‌ها و حمایت و توانمندسازی وی، برنامه‌ریزی شده که برنامه ویژه آن در شهرستان ساوه برگزار شد.

وی ضمن قدردانی و تشکر از اهتمام تمامی مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان ساوه به خاطر برگزاری باشکوه این جشن، بیان کرد: هرکسی تلاش کند برای گره‌گشایی از مشکل برادر خود بسیار با ارزش است. با برگزاری این مراسم‌ها حمایت از خانواده زندانی مستحق آزادی صورت می پذیرد تا هرچه سریع تر مددجو و سرپرست خانواده به کانون گرم خانواده خویش بازگردد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: در این مراسم که با همت بلند خیرین ساوجی برگزار شد، مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال جمع آوری شد که نسبت به مراسم سال قبل افزایش ۳ برابری را نشان می دهد. امسال تاکنون ۳۰۲ نفر از محکومین مالی و زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی با مجموع بدهی 188 میلیارد تومان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خویش بازگشتند.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان مرکزی اظهارکرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی از آموزه‌های دینی ما و مطابق رفتار الگوهای ائمه اطهار(ع) است و امید داریم با برگزاری این گونه برنامه‌ها بتوانیم در جهت آزادسازی هر چه بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد قدمی برداریم و این قشر را به درک صحیح از زندگی هدایت کرد و گامی در راستای مستحکم شدن بنیان خانواده‌ها برداشت.

موسوی در پایان با اشاره به تداوم برگزاری جشن‌های گلریزان تا پایان سال در دیگر شهرستان‌های استان نظیرخمین، محلات، دلیجان و اراک که با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد انجام خواهد شد از مردم خیر و نوع دوست استان دعوت کرد برای آزادی این مددجویان بشتابند.

انتهای پیام
captcha