خلاقیت و ابتکار در جهاد تبیین از الزام‌های اساسی است
کد خبر: 4141285
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

خلاقیت و ابتکار در جهاد تبیین از الزام‌های اساسی است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه اساس جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی است، افزود: خلاقیت و ابتکار در جهاد تبیین از الزامات اساسی است.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، ظهر امروز، 26 اردیبهشت، در اولین سالگرد شهادت شهید شاخص شهرستان اراک شهید احسان قد بیگی در مسجد حجت ابن الحسن(عج) در شهرک هجرت اراک اظهار کرد: نام شهدا مایه سربلندی و عزت ملت است و مسیر پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌ها را نشان می‌دهد و امروز همه وظیفه داریم به سهم توان خود نام مبارک شهدا را در جامعه زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه روح الله استان با تقدیر از برگزاری یادواره‌های شهدا با رویکرد محله محوری گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در محله‌ها با رویکرد جهاد تبیین یک راهبرد مهم است که باید به آن دقت نظر داشت؛ چراکه فرهنگ شهادت پیشرفت و اقتدار کشور را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به اولین سالگرد شهادت شهید اقتدار و صنعت دفاعی، شهید مهندس احسان قد بیگی بیان کرد: شهید قدبیگی از نخبگان برجسته صنعت دفاعی و از افتخارات استان مرکزی بود که همانند بسیاری از جوانان غیرتمند ایرانی برای پیشرفت و اقتدار کشور مجاهدت‌های بسیار کرد.

سردار کریمی افزود: شهید احسان قد بیگی از مردان جهاد علمی و از نخبگان جوان و بسیجی کشور بود و این شهید بزرگوار با پشتکار بی‌نظیر و روحیه خستگی‌ناپذیر و جهادی منشأ خدمات زیادی برای کشور و صنعت دفاعی بود.

وی ادامه داد: امروز به برکت حضور و نقش‌آفرینی جوانانی چون احسان قد بیگی دشمنان در عرصه‌های مختلف توان مقابله به ایران اسلامی و انقلابی را ندارند و امروز دشمن در برابر انقلاب از هر زمانی ناتوان‌تر است و در مقابل اقتدار ملت ایران و خصوصاً جوانان شجاع زمین گیر شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه امروز رمز موفقیت ملت ایران توجه به رهنمودها و مکتب امامین انقلاب است، گفت: اندیشه امامین انقلاب نرم افزار تحول‌آفرین و شتاب‌دهنده در گام دوم است و جوانان باید این مکتب نجات‌بخش را در همه بخش‌ها عملیاتی سازند و لذا باید این مکتب در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: تکیه بر بیانات و رهنمودهای امامین انقلاب در طول ۴۴ سال گذشته بزرگترین پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها را برای کشور رقم زده و اقتدار و خودکفایی امروز در بسیاری از بخش‌ها به ویژه صنایع دفاعی به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

سردار کریمی با اشاره با ناکامی دشمنان در طول ۴۴ سال گذشته برای مقابله با انقلاب اسلامی گفت: دشمن در راهبرد جنگ شناختی دروغ‌سازی، ترویج یأس و ناامیدی، نادیده گرفتن ضعف‌ها و شکست‌های سنگین خود و ناتوانایی در مقابل ملت، غفلت از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف و ضربه به غیرت دینی را در دستور کار خود گذاشته و مقام معظم رهبری جهاد تبیین را فریضه مهم و راهکار مؤثر در برای توطئه‌های دشمنان عنوان کردند که باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه اساس جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی است، افزود: خلاقیت و ابتکار در جهاد تبیین از الزامات اساسی است و امروز میدان جهاد تبیین به جوانانی با انگیزه و با اراده نیاز دارد. پیام ملت ایران در گام دوم انقلاب پیام اقتدار و حرکت شتابنده به سمت ایران قوی و سربلند است و قطعاً ادامه مسیر شهدا ملت را به بلندترین قله‌های پیشرفت و سعادت خواهد رساند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان و ملت همیشه در صحنه ایران، از اقتدار بالایی برخوردار است و امروز پیام مهم شهیدان به جوانان و نوجوانان تلاش، انگیزه و اراده برای ادامه مسیر در گام دوم انقلاب است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: هدف شهیدان از مجاهدت، اعتلای دین اسلام، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حاکم شدن ارزش‌های اسلامی است و امروز باید این مسئله برای جوانان به خوبی تبیین شود و نسل جدید جامعه باید با فرهنگ شهدا به خوبی آشنا شود.

انتهای پیام
captcha