کسب رتبه برتر دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی
کد خبر: 4141535
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

کسب رتبه برتر دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی

مسئول دارالقرآن خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی اعلام کرد: این دارالقرآن به واسطه اجرای برنامه‌های اثرگذار در ماه مبارک رمضان عنوان برتر را بین سایر مناطق این شرکت به خود اختصاص داد.

محمدکاظم ربیعی

محمدکاظم ربیعی، مسئول دارالقرآن خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از کسب رتبه اول فعالیت‌های قرآنی این مجموعه بین تمام مناطق شرکت خبر داد و گفت: رتبه‌بندی صورت گرفته براساس فعالیت‌ها در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

ربیعی در خصوص معیارهای انتخاب این مجموع به عنوان مرکز برتر، بیان کرد: برگزاری منظم کلاس‌های آموزش قرآن ویژه خانواده‌ها در رشته‌های روخوانی، تجوید ، صوت و لحن، حفظ، مفاهیم ، سبک زندگی و احکام، سرود توسط ۵ مربی از جمله معیارهای ارزیابی است.

وی برگزاری ۳۰ ختم قرآن غیرحضوری و 2 ختم قرآن حضوری را از دیگر معیارهای انتخاب عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقه روزانه مفاهیم  و تقدیر از ۳۰ منتخب، تجلیل از ۶ نفر از خادمان قرآن و نماز، برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه کارکنان از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان است.

ربیعی از برگزاری محفل انس با قرآن در روستای مسیر خط قدمگاه، تولید ۱۲ قسمت کلیپ کوتاه با موضوع مفاهیم قرآن با عنوان «بهاردر بهار» به عنوان سایر اقدامات صورت گرفته یاد کرد و افزود: توسعه کمی و کیفی کلاس‌های قرآن در مرکز منطقه و مراکز انتقال نفت، انجام برنامه‌های قرآنی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در روستاهای مسیر خط از جمله برنامه‌های سال جاری است.

انتهای پیام
captcha