اجلاسیه استانی نماز در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 4141966
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
فردا

اجلاسیه استانی نماز در اراک برگزار می‌شود

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی از برگزاری ششمین اجلاسیه استانی نماز خبر داد و گفت: در این مراسم از 100 فعال نمازی تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام علی رودبارانی

حجت‌الاسلام علی رودبارانی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا، از برگزاری ششمین اجلاسیه استانی نماز خبر داد و افزود: این اجلاسیه فردا، 31 اردیبهشت، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اجلاسیه استان در زمان اعلام شده با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار، معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، رابطان و دبیران نماز، ائمه جمعه و جماعات در مساجد و مدارس در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری برگزار می‌شود.

رودبارانی از تشکیل دو کمیته اجرایی با مدیریت سید مجتبی آل‌یاسین، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و کمیته فرهنگی با مدیریت محمدرضا جعفری، مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری خبر داد و گفت: خوشبختانه با تشکیل این کمیته‌ها برنامه‌ریزی جهت برگزاری این اجلاسیه با دقت و حساسیت بیشتر پیش رفت.

دبیرستاد اقامه نماز در استان در پایان با بیان اینکه از یکصد نفر از فعالان حوزه نماز استان در این اجلاسیه تجلیل می‌شود، اظهار کرد: رونمایی از انیمیشن «اهمیت نماز و مسجد» و طرح «مطالعه در یک دقیقه» از دیگر برنامه‌های جانبی اجلاسیه نماز است.

انتهای پیام
captcha