ضرورت توجه به محتوا در برنامه‌های ارتحال حضرت امام(ره)
کد خبر: 4143256
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

ضرورت توجه به محتوا در برنامه‌های ارتحال حضرت امام(ره)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به کمیته‌های تشکیل شده جهت ساماندهی برنامه‌های ارتحال حضرت امام(ره)، گفت: فاخرترین و پرمحتواترین برنامه‌های ارتحال ایشان باید ویژه استان مرکزی باشد.

بهنام نظری

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، امروز، سوم خرداد، در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام(ره) که در سالن شهید شبان استانداری برگزار شد، ضرورت توجه به مناسبت‌های ملی و انقلابی را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای انجام این مناسبت‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات بهره برد.

وی تصریح کرد: ایام ارتحال حضرت امام(ره) برای همه مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست و مردم استان مرکزی با توجه به منتسب بودن ایشان به این استان برای برگزاری این مراسم با همه توان در میدان حاضرند.

نظری با بیان این مطلب که برای برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) کمیته‌های پشتیبانی، برنامه‌ریزی، فرهنگی، نظارت و بازرسی، حمل و نقل، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی، اعزام، بهداشت و درمان، تأمینی و امنیتی در استان تشکیل شده است، ادامه داد: برای کمیته‌های تشکیل شده شرح وظایفی تعریف شده است که به آن عمل خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمامی کمیته‌ها فردا، 4 خرداد با حضور نماینده‌ای از استانداری و سپاه جلسه نهایی خود را تشکیل داده و تکالیف محول شده را قطعی و نتیجه را تا پایان وقت اداری ارسال کنند. برنامه‌های اراک جهت اعزام شامگاه شنبه، 13 خرداد در مصلای بیت‌المقدس آغاز و پس از حضور در مسجد جمکران در مراسم مرقد مطهر آن حضرت شرکت خواهند کرد. همچنین تعداد نفرات اعزامی از استان به مقصد مرقد مطهر فردا، 4 خرداد نهایی می‌شود.

معاون استاندار مرکزی با اشاره به اینکه پرمحتواترین و فاخرترین برنامه‌های ارتحال حضرت امام(ره) باید ویژه استان مرکزی باشد، تصریح کرد: سال گذشته پس از شیوع کرونا تعداد محدودی از مردم به مرقد مطهر ایشان در تهران اعزام شدند، امسال با استفاده از تمام توان و ظرفیت علاقه‌مندان به ایشان راهی مرقد می‌شوند.

انتهای پیام
captcha