جهاد علمی و امیدآفرینی رسالت دانشجویان بسیجی است
کد خبر: 4143339
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

جهاد علمی و امیدآفرینی رسالت دانشجویان بسیجی است

فرمانده سپاه استان مرکزی با اشاره به اینکه جهاد علمی، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی رسالت مهم دانشجویان بسیجی است، افزود: کادرسازی برای انقلاب اسلامی از دیگر رسالت‌های بسیج دانشجویی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، سوم خرداد، در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: بسیج تفکری دینی، اسلامی و انقلابی و تنها تشکیلاتی است که متعلق به انقلاب و مردم و شاکله آن با جهاد، ایثارگری، شجاعت و غیرت بنا شده و بسیج در افقی پهناور به سمت قله‌های بلند حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان افزود: در طول انقلاب اسلامی بسیج در همه میدان‌ها نقش‌آفرینی فعالانه داشته و علاوه بر اینکه الگوهای موفق ارائه کرده توانسته کارآمدی این تفکر نجات‌بخش را به رخ بکشاند.

وی با بیان اینکه بسیج فرمول گذر انقلاب از سختی‌ها و نمایانگر تمام ارزش‌های انقلابی است،گفت: بسیج دانشجویی یکی از ارزنده‌ترین یادگارهای حضرت امام(ره) است و امروز در شرایط جنگ ترکیبی دشمنان، دانشجویان بسیجی به عنوان موتور محرک کشور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند.

سردار کریمی افزود: امروز دانشجویان بسیجی علاوه بر اینکه بیرق جهاد علمی و فرهنگی در دانشگاه را در دست دارند در میدان‌های تبیین و امیدآفرینی گام برمی‌دارند؛ لذا جهاد علمی، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی رسالت مهم دانشجویان بسیجی است.

وی کادرسازی برای انقلاب اسلامی را از دیگر رسالت‌های بسیج دانشجویی برشمرد و افزود: بسیج دانشجویی با توانمندسازی و عمق‌بخشی به فعالیت‌های دانشگاهی در این راستا گام بردارد و ترویج فرهنگ بسیجی و تبیین کارآمدی آن در محیط‌های دانشگاهی مورد توجه باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عملیات بیت‌المقدس بیان کرد: فرا رسیدن یوم‌الله سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یکی از حماسه‌های هویت‌ساز، نماد غیرت ملی در تاریخ انقلاب همواره می‌درخشد.

سردار کریمی افزود: فتح خرمشهر فراتر از یک پیروزی، بلکه به عنوان یک معجزه الهی بود و سوم خرداد سالروز سند اراده‌ها و همت‌های بلند ملت ایران و درخشش روحیه جهاد و شهادت‌طلبی است.

انتهای پیام
captcha