حماس: مقاومت تا تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس ادامه دارد
کد خبر: 4146049
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

حماس: مقاومت تا تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس ادامه دارد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که جنبش متبوعش در کنار تمامی گروه‌های مقاومت فلسطین به مبارزات مشروع خویش براساس قوانین و عرف‌های بین‌الملل ادامه می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حازم قاسم امروز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی تأکید کرد که ملت فلسطین با وجود گذشت سال‌ها از فاجعه نکسه (اشغال کامل شهر قدس) همچنان سلاح به دست دارد و مبارزه می‌کند و به آرمان فلسطین و سرزمین و مقدسات خود پایبند است.

قاسم تصریح کرد که گذشت این همه سال و تداوم اشغالگری عزم ملت فلسطین برای ادامه راه خود به سمت آزادی را جزم‌تر کرده است.

وی اشاره کرد که صهیونیست‌ها از زمان اشغال فلسطین لحظه‌ای از جنایت علیه ملت فلسطین و مقدسات و سرزمین آن دست نکشیده‌اند و همواره در حال کوچاندن فلسطینیان بوده‌اند.

سخنگوی حماس بیان کرد که همه ما در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی همچون جسدی واحد هستیم و ملت فلسطین در هر مکانی که باشد، مبارزه برای تحقق هدف آزادی و بازگشت آوارگان را پیش برده و کامل خواهد کرد.

حازم قاسم تصریح کرد که دشمن صهیونیستی بر مبارزه علیه مسجدالاقصی و هویت عربی، فلسطینی و اسلامی آن به منظور پیشبرد یک پروژه یهودی‌سازی بزرگ تمرکز دارد و می‌خواهد هویت حقیقی قدس را از بین برده و به موجودیت فلسطینیان از رهگذر یک جنگ دینی تمام عیار پایان دهد.

وی در پایان اظهار کرد که ملت فلسطین در تمامی مناطق اعم از کرانه باختری قدس و غزه دائم در حال مبارزه، مقاومت و دفاع از اراضی خود است.

انتهای پیام
captcha