برگزاری همایش اخلاق رضوی در تفرش/ارسال 100 مقاله به دبیرخانه
کد خبر: 3621102
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
حاج علی بیگی خبر داد:

برگزاری همایش اخلاق رضوی در تفرش/ارسال 100 مقاله به دبیرخانه

گروه معارف: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه تفرش میزبان همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی است گفت: تاکنون بیش از 100 مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

علیرضا حاج علی بیگی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: همایش استانی علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی با رویکرد آسیب‌های اجتماعی در تفرش برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی همایشی بین‌المللی است که در 77 کشور جهان و تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد درواقع هر استان بخشی از این همایش را بر عهده دارد و استان مرکزی مثل سال‌های گذشته بخش مقاله نویسی را برگزار می‌کند.
حاج علی بیگی تصریح کرد: این همایش یکشنبه، 8 مردادماه در مجتمع فرهنگی پروفسور حسابی واقع در شهرستان تفرش برگزار خواهد شد. در این همایش علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع همچون چاوشی خوانی حمید رضا سلیمانی، دبیر کانون فرهنگی، هنری مساجد کشور سخنرانی خواهد کرد.
معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از 100 مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، از این تعداد 5 مقاله در روز همایش به عنوان مقاله برتر ارائه خواهد شد.
وی افزود: داوری مقالات بر عهده دکتر باقی زاده، محمود قیام زاده، دکتر عباسعلی حیدری، دکتر محمد قزوینی است، یکشنبه اول تیرماه نیز مقالات برتر اعلام خواهد شد.
حاج علی بیگی در پایان بیان کرد: این همایش به همت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.
captcha