اجرای طرح نظام‌سازی قرآنی در عرصه‌های مختلف
کد خبر: 3745003
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
حجت‌الاسلام یوسفی مقدم خبر داد:

اجرای طرح نظام‌سازی قرآنی در عرصه‌های مختلف

گروه حوزه‌های علمیه ــ رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن از اجرای طرح نظام‌سازی قرآنی در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و ... در این پژوهشکده خبر داد.

اجرای طرح نظام‌سازی قرآنی در عرصه‌های مختلفبه گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی‌مقدم، رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن امروز 17 شهریورماه در نشست تخصصی «شاکله نظام اجتماعی اسلام» در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن گفت: برنامه ملی نظام‌سازی قرآنی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و حدود 90 پروژه در این زمینه بیان شد.

وی ادامه داد: شورای علمی مرکز مذکور مدعی شد که این پروژه‌ها چون مبتنی بر دغدغه شخصی محققان بوده که به صورت مجزا این کار را کرده‌اند، ارتباطی با بحث نظام‌سازی ندارد و بیشتر دغدغه پژوهشگران بوده است.
این قرآن‌پژوه تصریح کرد: ما برای رفع این مسئله، پیش‌بینی برپایی همایش برای اجرای پروژه مطالعات نظام‌سازی را آغاز کردیم و بنا شد قبل از آن نیز مجموعه نشست‌ها و مصاحبه‌های علمی در این زمینه برگزار شود تا طرح نظام‌سازی مطالعات اجتماعی را پی‌ریزی کنیم.
یوسفی مقدم همچنین از اجرای طرح‌های متعدد قرآنی در مجموعه پژوهشکده خبر داد و بیان کرد: یکی از طرح‌های مهم بحث نظام‌سازی قرآنی است که نشست‌های متعددی در این عرصه در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha