اراک؛ میزبان همایش سراسری تبلیغ حوزه‌های علمیه سراسر کشور
کد خبر: 3768374
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

اراک؛ میزبان همایش سراسری تبلیغ حوزه‌های علمیه سراسر کشور

گروه معارف - معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان مرکزی از برگزاری همایش سراسری تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور به میزبانی اراک خبر داد.

اراک؛ میزبان همایش سراسری تبلیغ حوزه‌های علمیه سراسر کشور

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، همایش کشوری تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مجتمع آفتاب اراک برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام علی شفیعی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان مرکزی، در این‌باره گفت: همایش کشوری تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی دو روز از فردا، 11 آذر با حضور 45 نفراز معاونان تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های عمیه سراسر کشور در مجتمع آفتاب اراک برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر معاونان تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه استان‌ها، مهمانان ویژه‌ای از حوزه علمیه قم در همایش حضور دارند، همچنین مدیران ادارات، فرق، اعزام، برنامه‌ریزی از دیگر مهمانان هستند. از استان نیز اعضای شورای تبلیغ یا کمیته‌های نهادی حوزوی همچون تبلیغات اسلامی، اوقاف، سپاه، تعلیم و تربیت، بسیج دانش‌آموزی و ستاد اقامه نماز در همایش شرکت دارند.
حجت‌الاسلام شفیعی در پایان اظهار کرد: مهمانان از امروز، 10 آذر در استان حضور دارند و در بخشی از برنامه‌های لحاظ شده شرکت دارند، اما افتتاحیه رسمی فردا، با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله سپاسی، مدیر حوزه علمیه استان و حجت‌الاسلام نبوی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آغاز می‌شود، همچنین برنامه‌های تخصصی از دیگر برنامه‌هایی است که معاونان تبلیغ در آن حضور دارند.
انتهای پیام

captcha