سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی منصوب شد
کد خبر: 3801817
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی منصوب شد

گروه فرهنگی ــ طی حکمی از سوی رئیس جهاد‌ دانشگاهی استان مرکزی، مجتبی غلامی به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی منصوب شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، روز گذشته، 18 فروردین‌ماه، طی حکمی از سوی مسعود شهرجردی، رئیس جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی، مجتبی غلامی به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی منصوب شد.
در این حکم آمده است:
نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و موافقت ریاست محترم جهاددانشگاهی به موجب این حكم به‌عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مركزی» منصوب می‌شوید.
انتظار دارد با بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و تخصصی همكاران و زیرساخت‌های فنی واحد در جهت هدایت و نظارت، توسعه و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه معمول دارید.
امید است با اتكال به خداوند قادر و متعال، تعامل و همكاری صمیمانه با همكاران محترم، به كارگیری نیروهای متعهد و كاردان و رعایت مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط در انجام وظایف محوله مؤفق و مؤید باشید.
گفتنی است غلامی مدیریت اداره فعالیت‌های فوق‌برنامه جهاددانشگاهی استان مرکزی را در سوابق کاری خود دارد.
همچنین محسن مرادی که پیش از این مسئولیت معاونت فرهنگی واحد را بر عهده داشت طی حکمی جداگانه در دی‌ماه سال گذشته به سمت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی استان مرکزی منصوب شد.
انتهای پیام

captcha