دومین طرح سراسری محافل قرآنی در استان مرکزی اجرا می‌شود
کد خبر: 4208346
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

دومین طرح سراسری محافل قرآنی در استان مرکزی اجرا می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: دومین طرح سراسری محافل قرآنی «بهار در بهار» در استان با تلاوت مجید جیریایی اجرا می‌شود.

طرح سراسری بهار در بهار

علی گودرزی‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ویژه برگزاری محافل قرآنی «بهار در بهار» خبر داد و افزود: این طرح سراسری است و هر روز یکی از استان‌ها میزبانی اجرا را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه دومین طرح سراسری محافل قرآنی در استان با تلاوت مجید جیریایی انجام می‌شود، اظهار کرد: در این محفل قرآنی تفسیر کوتاه آیات از سوی محمدکاظم ربیعی و ارائه آموزه‌های مرتبط نهج‌البلاغه توسط اینجانب انجام می‌شود.

گودرزی‌زاده ادامه داد: دومین طرح سراسری محافل قرآنی در استان امروز، 15 فروردین، مقارن با بیست‌و‌سوم ماه مبارک رمضان از ساعت 15 تا 16 در کتابخانه دکتر حصیبی اراک برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت جضور مجازی از این محفل قرآنی می‌توانند از لینک https://www.skyroom.online/ch/researchpl/mahafel-qurani  استفاده کنند.

وی گفت: افراد لطفا با گزینه مهمان وارد شده و نام و نام خانوادگی خود را وارد اعلام کنند. همچنین به پنج نفر از افرادی که تا ساعت ۱۲ روز بعد از اعلام سؤال مسابقه، پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۰۴۵۰ ارسال کنند جایزه سه میلیون ریالی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha