اسامی فینالیست‌های استان مرکزی در مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد
کد خبر: 3748751
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

اسامی فینالیست‌های استان مرکزی در مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - اسامی فینالیست‌های استان مرکزی در دو بخش آوایی و معارفی 41امین دوره مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی اراک اعلام شد.

اسامی فینالیست‌های استان مرکزی در مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اسامی فینالیست‌های استان مرکزی در دو بخش آوایی و معارفی 41امین دوره مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی اراک اعلام شد.
مرحله مقدماتی 41امین دوره مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی استان قم برگزار شد که میثم یوسفی در رشته حفظ 10جزء، مهدی میرزایی در رشته حفظ 20جزء و ابوذر کرمی در رشته حفظ کل به مرحله فینال راه یافتند.
در بخش معارفی نیز مهدی میرزایی در رشته حفظ موضوعی، هاجر میرزایی در رشته تفسیر، فاطمه کرمی در رشته حفظ موضوعی و زینب مهدوی‌نکو نیز در رشته حفظ موضوعی در مرحله فینال با دیگر رقبای خود رقابت می‌کنند.
نمایندگان استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، تهران، مرکزی، قم، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمانشاه، اصفهان، مازندران، فارس، ایلام، اردبیل و خوزستان جهت شرکت در مسابقات بخش معارفی به اراک اعزام می‌شوند.
از هر رشته تفسیر قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث در دو بخش بانوان و آقایان 6 نفر در استان حضور دارند، در مجموع 36 متسابق بخش معارفی از 14 استان در اراک رقابت می‌کنند.
به منظور تقویت فینالیست‌های رشته حفظ میثم یوسفی، ابوذر کرمی و مهدی میرزایی اول مهر به جلسات خصوصی اساتید شاه‌میوه و ستوده‌نیا به اصفهان اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha