مدیران جهادی در رأس امور قرار گیرند/ تأکید بر کاهش هزینه‌های اضافی در کشور
کد خبر: 3808056
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

مدیران جهادی در رأس امور قرار گیرند/ تأکید بر کاهش هزینه‌های اضافی در کشور

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزایش انگیزه و کم کردن هزینه‌های اضافی را کلید حل مشکلات کشور برشمرد و اظهار کرد: باید مدیران جهادی و انقلابی در رأس امور قرار گیرند که با انگیزه، عزم و اراده، قناعت و کاهش هزینه‌ها بتوانند برای ۴۰ سال آتی برنامه‌ریزی‌های مدونی ارائه دهند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در دیدار با مربیان عقیدتی سپاه و بسیج که به مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی در دفتر امام جمعه اراک برگزار شد، با اشاره به بزرگداشت هفته معلم و عقیدتی ـ سیاسی و انتصاب سردار سلامی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتصاب سردار سلامی وحدتی عظیم بین نیروهای مسلح کشور ایجاد می‌کند، فرماندهان سپاه و پاسداران اهل مروت و مردانگی هستند و به‌ خوبی از انقلاب و ارزش‌های آن پاسداری می‌کنند.
وی پشتوانه عقیدتی - سیاسی در سپاه را بسیار ارزشمند دانست و با بیان اینکه این پشتوانه حکم بتون برای ساختمان را دارد که ملاک این نهاد مقدس محسوب می‌شود، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی به دلیل ارتباط بسیار ظریف و حساس انقلاب با ارزش‌های الهی نیروهای مسلح بنیان اعتقادی و ارزشی خوبی پیدا کردند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی تأکید کرد: باید جایگاه خودمان را پیدا کنیم و با توجه به تاریخ گام اول و دستاوردهای بزرگ آن در گام دوم نقش‌آفرینی کنیم، ایران 300 سال از ریل اصلی خود خارج شده بود که با شکل‌گیری انقلاب دوباره به ریل اصلی خود بازگشت.
وی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب دشمنان در تلاش هستند با ایجاد فشارهای روحی و روانی و تحریم و تهدیدها، روحیه ملت بزرگ ایران را تضعیف کنند که باید با نگاهی به تاریخ گذشته انقلاب جایگاه نظام را ارتقا بخشیم چرا که این نظام با سرمایه، فداکاری و هزینه‌های گزاف ایجاد شده است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی ضمن تبریک هفته معلم در تشریح اقدامات شهید مطهری گفت: از مهم‌ترین اقدامات شهید مطهری مقابله با افراطی‌های رضاخان است که مخالف کامل ارزش‌های دین و اسلام بود، شخصیت بزرگ و معنوی استاد مطهری و امام راحل در دنیا بی‌بدیل است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه جریان اسلام ناب محمدی(ص) در ایران بیش از هزار سال قدمت دارد گفت: اگر مبانی، مفاهیم و آموزه‌های دینی در بخش‌های مختلف را مقابل شرق و غرب مقایسه کنیم ناتوانی آن‌ها قابل مشاهده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: با روی کار آمدن انقلاب اسلامی سفره اهل‌بیت(ع) در کشور گسترانیده شد و علمای زیادی دست در دست یکدیگر دادند تا انقلاب شکل گیرد، وظیفه همه ما ادامه دادن با قدرت در این راه پرافتخار است. امروز دشمنان با همه وجودشان بسیج شدند که انقلاب اسلامی را زمین بزنند اما باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم.
امام ‌جمعه اراک مطرح کرد: سال جاری مشکل فروش نفت نیز وجود دارد کارخانجات و واحدهای تولیدی وابسته به فروش نفت و آسیب‌پذیر هستند که می‌طلبد در این راستا تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود، وابسته بودن کارخانه‌ها به دلار و فروش نفت به کشور آسیب وارد می‌کند، مسئولین برای آبادانی و سربلندی کشور باید تلاش کنند و در مقابل مردم نیز باید آستانه مقاومت خود را بالا ببرند.
وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ دستمان خالی بود ولی با وجود مدیران جهادی پیروز شدیم، تصریح کرد: کشور نیازمند 5 هزار مدیر انقلابی و متعهد است، انتخابات آینده با دقت و آگاهی بیشتری صورت گیرد؛ چراکه مدیران جهادی و انقلابی می‌توانند در پیشبرد و پیشرفت اهداف موفق باشند. با روی کار آمدن مدیران جهادی و انقلابی می‌توان با قناعت، صرفه‌جویی و حس وظیفه‌شناسی، گام‌های مؤثری در رفع مشکلات پیش‌روی کشور برداشت که این مهم با انسجام، همدلی و با همت بلند محقق می‌شود.
دری نجف‌آبادی انگیزه و کم کردن هزینه‌های اضافی را کلید حل مشکلات برشمرد و اظهار کرد: مدیران جهادی و انقلابی در رأس امور قرار گیرند که با انگیزه، عزم و اراده، قناعت و کاهش هزینه‌ها بتوانند برای ۴۰ سال آتی برنامه‌ریزی‌های مدونی ارائه دهند.
انتهای پیام

captcha