امام جمعه اراک و استاندار مرکزی مردم را جهت حضور در مراسم یوم‌الله 13 آبان فراخواندند
کد خبر: 3854394
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

امام جمعه اراک و استاندار مرکزی مردم را جهت حضور در مراسم یوم‌الله 13 آبان فراخواندند

گروه سیاست و اقتصاد – امام جمعه اراک و استاندار مرکزی با صدور بیانیه‌ای مشترک، ۱۳ آبان را نقطه عطفی در روند استکبار‌ستیزی و ولایتمداری ملت ایران دانستند و مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی فراخواندند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی با صدور بیانیه‌ای مشترک، ۱۳ آبان را نقطه عطفی در روند استکبار‌ستیزی و ولایتمداری ملت ایران دانستند و مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی فراخواندند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان در تقویم رسمی کشور ما «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نام‌گذاری و به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت‌های ملت غیور ایران اسلامی ثبت شده است.

یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران یعنی تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت مظلومانه دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا كه حضرت امام خمينی (ره) از آن به عنوان «انقلاب دوم» یاد کردند، می‌باشد که هر یک نقطه عطفی در روند استکبارستیزی ملت ایران و مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی کشورمان در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به ملت شریف و دانش‌آموزان عزیز تبریک عرض نموده و از مردم ولایت‌مدار، شهید‌پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی دعوت می‌کنیم با حضور آگاهانه و حماسی در راه‌پیمایی یوم‌الله 13 آبان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای عزیز بیعت نموده و عزت و سربلندی میهن اسلامی را به نمایش گذاشته و موجب خشنودی قلب ولی‌عصر ارواحنا فداء گردند.

خداوند ملت ما را پیروز فرماید و شر استکبار و صهیونیزم را کوتاه نماید.

انتهای پیام
captcha