برگزاری جشن عصر همدلی در دانشگاه تفرش
کد خبر: 3856384
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

برگزاری جشن عصر همدلی در دانشگاه تفرش

گروه فرهنگی – جشن عصر همدلی به مناسبت آغاز امامت امام زمان‌(عج) و هفته وحدت شامگاه روز یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش، جشن عصر همدلی به مناسبت آغاز امامت امام زمان‌(عج) و هفته وحدت شامگاه روز یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی و کانون مهدویت و با حضور بسیار پرشور دانشجویان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

تقدیر از رتبه اول ترتیل در جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویان‌، اهدای جوایز به برندگان مسابقه سه‌شنبه‌های مهدوی، حضور خدام مسجد مقدس جمکران و بیان کرامات حضرت مهدی(عج) به همراه تقدیر از ایشان‌، پخش کلیپ و اجرای برنامه‌های شاد از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

لازم به ذکر است کارگاه سبک زندگی قرآنی با محوریت تربیت فرزند با حضور سعید عزیزی استاد دانشگاه روانشناس و پژوهشگر حوزه خانواده‌، ویژه عموم خانواده‌ها، به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و با حضور حداکثری خانواده‌ها در دارالقرآن شهرستان تفرش برگزار شد.

انتهای پیام
captcha