علاقه‌مندی جامعه هتل‌داران کشور جهت سرمایه‌گذاری در استان مرکزی
کد خبر: 3856640
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

علاقه‌مندی جامعه هتل‌داران کشور جهت سرمایه‌گذاری در استان مرکزی

گروه فرهنگی ــ مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از رایزنی با سرمایه‌گذارانی با جامعه هتل‌داران کشور برای احداث منطقه نمونه گردشگری گردو و احداث هتل در اراک خبر داد.

علیرضا ایزدی، مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، از رایزنی با سرمایه‌گذارانی با جامعه هتل‌داران کشور برای احداث منطقه نمونه گردشگری گردو و احداث هتل در اراک خبر داد و افزود: روسای جامعه هتل‌داران کشور متقاضی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان در قالب بازدیدها و نشست‌های كارشناسی با زیر‌ساخت‌ها، فرصت‌‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف اراک در صنعت گردشگری آشنا شدند.

وی اظهار كرد: این سرمایه‌گذاران برای ایجاد تاسیسات اقامتی و پذیرایی از جمله هتل، دهكده سلامت، احیای خانه‌‌های تاریخی به منظور بهره‌برداری در صنعت گردشگری و ایجاد منطقه نمونه گردشگری در استان مرکزی هدایت و ترغیب شدند.

ایزدی ازآمادگی اداره كل میراث فرهنگی برای هدایت، حمایت و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در صنعت گردشگری استان خبر داد و افزود: برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و تشویق این گروه‌ها، بسته‌های پیشنهادی شامل طرح‌های توجیهی و امكان‌سنجی، ساختار مالی به روز و زیر‌ساخت‌های اولیه تهیه شده است.

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: ایجاد هتل‌های پنج ستاره و حوزه زیرساخت‌های بخش گردشگری از زمینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان است. برهمین اساس، گروه‌های نامبرده در بازدید از مناطق و سایت‌های نمونه گردشگری و تفریحی اراک و همچنین ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی استان مرکزی؛ شرایط را برای مشارکت و انجام سرمایه‌گذاری در استان مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام
captcha