برگزیدگان مرحله استانی جشنواره «علامه حلی» در اراک تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3864209
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

برگزیدگان مرحله استانی جشنواره «علامه حلی» در اراک تجلیل می‌شوند

گروه معارف ــ دبیر جشنواره علامه حلی استان مرکزی از برگزاری سومین جشنواره استانی علامه حلی در استان و تجلیل از نفرات برگزیده این جشنواره خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سومین جشنواره استانی علامه حلی چهارشنبه، 27 آذر ماه با تجلیل از نفرات اول با حضور حجت‌الاسلام مازنی، دبیرکشوری جشنواره علامه حلی در سالن اجتماعات اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمود مرادی، دبیر جشنواره استانی علامه حلی در این‌باره گفت: سومین جشنواره استانی علامه حلی چهارشنبه، 27 آذر‌ماه با تجلیل از نفرات برگزیده با حضور حجت‌الاسلام مازنی، دبیرکشوری جشنواره علامه حلی در اراک برگزار می‌شود، همچنین آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌‌الله سپاسی آشتیانی از دیگر سخنرانان جشنواره هستند.

وی از استقبال خوب اساتید و طلاب جهت ثبت‌نام در جشنواره علامه حلی خبرداد و افزود: در مجموع 907 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 580 اثر به دبیرخانه ارسال شده است. مقالات سطح یک 224 اثر ارسال شده است که از این تعداد مقاله‌ای برگزیده نشد و تنها 7 مقاله شایسته تقدیر شدند.

حجت‌الاسلام مرادی تصریح کرد: 249 مقاله سطح 2 به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 4 مقاله برگزیده و 8 مقاله شایسته تقدیر شناخته شد. از 61 مقاله ارسالی سطح سه یک مقاله برگزیده، از 15 مقاله سطح 4، 3 اثر برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر، پایان‌نامه سطح یک 32 اثر ارسال که 5 اثر برگزیده و 4 اثر شایسته تقدیر، پایان‌نامه سطح 3، 2 اثر ارسال که هر دو اثر شایسته تقدیر، کتاب سطح یک 3 اثر ارسال که یک اثر برگزیده شد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان مرکزی ادامه داد: همچنین بخش ویژه جشنواره با محوریت سبک زندگی اسلامی و تأثیر حوزه در اقتصاد نیز 76 اثر ارسال شده است که از این تعداد 2 اثر برگزیده و یک اثر به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی توسط 61 استاد ارزیاب در سطوح مدرسه و استان در سه مرحله اجمالی، تفصیلی مدرسه‌ای و تفصیلی استانی مورد داوری قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha