اعلام اسامی نفرات برگزیده مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان مرکزی
کد خبر: 3864980
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

اعلام اسامی نفرات برگزیده مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اسامی نفرات برگزیده مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان مرکزی که روز گذشته 26 آذرماه در مسجد رسول‌الله(ص) شهر مهاجران برگزار شد، اعلام شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اسامی نفرات برگزیده مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان مرکزی که روز گذشته 26 آذرماه در مسجد رسول‌الله(ص) شهر مهاجران برگزار شد، اعلام شد.

نفرات برگزیده بانوان این دوره از مسابقات به ترتیب رتبه به شرح زیر می‌باشد:

در رشته قرائت تحقیق عادله شیخی، نسترن محمودی و طیبه کاظمی. در رشته قرائت ترتیل شیما احمدی، محدثه مومنی. در رشته تفسیر الهام اکرمی‌رفعت، صدیقه جعفری و عاطفه فراهانی. در رشته حفظ ۱۰ جزء محمودی، محبوبه ادیب و سهیلا حسینجانی.

در بخش برادران نیز اسامی به ترتیب رتبه بدین شرح است:

 در رشته قرائت تحقیق کریم بیانی، حسین گودرزی و حمیدرضا محمودی. در رشته ترتیل مهیار قاسمی، ابوالفضل خدنگ و مرتضی رحمانی. در رشته تفسیر محمدکاظم ربیعی، مجید ابراهیمی و محمد رباط‌ میلی. در در رشته حفظ ۱۰ جزء سید رضا میر‌هاشمی، علی نجمی.

همچنین در رشته حفظ کل نفر اول اعظم رباط میلی، نفر دوم طیبه ربیعی نفر سوم اعظم آنجفی مرزیجرانی. در رشته حفظ ۲۰ جزء هم فاطمه نوروزی نفر اول شد.

اسامی نفرات برگزیده مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان مرکزی اعلام شد

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام نیکزاد، امام جمعه مهاجران، در آئین اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: قرآن چراغ راهنما برای زندگی فردی و اجتماعی است و توجه به مضامین این مصحف شریف انسان را از آسیب در امان نگه می‌دارد.

وی تصریح کرد: برای بهره‌مند شدن از آیات الهی باید به آموزه‌های مندرج در این کتاب شریف مراجعه کرد، قرآن کتاب هدایت است و ائمه اطهار علیهم السلام در خصوص استفاده از مفاهیم قرآن در زندگی تاکیدات بسیار دارند افرادی که به سمت قرآن گرایش دارند هرگز در معرض ضلالت و گمراهی قرار نمی‌گیرند، در آموزه‌های دین ما نگاه به قرآن عبادت است و عمل کردن به آن یقینا ثواب مضاعفی را دارد.

اسامی نفرات برگزیده مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان مرکزی اعلام شد

آبایی مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت: با وجود برگزاری مسابقات نگاه شرکت‌ها به سمت مسائل اجتماعی و فرهنگی در حال حرکت است و برگزاری این‌گونه مسابقات جای تحسین دارد. هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآن است این روزها مشکلاتی همچون آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها را در معرض خطر قرار داده است که برگزاری مسابقات و حضور نوجوانان در دوره‌های قرآنی در کاهش بروز آسیب‌ها تاثیر‌گذار بوده و اثرات مثبتی دارد.

آبایی ادامه داد: در نظر داشتیم فضای صمیمی برای شما عزیزان در نظر بگیریم و در کنار آن مسابقاتی را برگزار کنیم در این مسابقه همه برنده‌اند و حضور شما باعث دلگرمی و سرلوحه کار ما است.

انتهای پیام
captcha