خروش مردم ایران در غم سردار سلیمانی آمریکا را دچار تناقض کرده است
کد خبر: 3869986
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

خروش مردم ایران در غم سردار سلیمانی آمریکا را دچار تناقض کرده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه سردار سلیمانی بزرگ بود و با شهادت بزرگتر شد و برای همیشه در دل مردم ایران و جهان جای گرفت، افزود: جوشش و خروش مردم ایران آمریکا را دچار پارادوکس بزرگ کرده است و از ترس خط و نشان‌های پوچ می‌کشد.

خروش مردم ایران در غم سردار سلیمانی آمریکا را دچار تناقض کرده استمرتضی انصاری‌فر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در حاشیه تشییع پیکر شهید علی داوودآبادی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، شهادت سردار افتخارآفرین ایران اسلامی سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید علی داوودآبادی از جانبازان 8سال دفاع مقدس را تسلیت گفت و افزود: بی‌شک خون مطهر شهدای ترور دامان دشمنان و همدستانش را خواهد گرفت، شاهد بودیم مردم ولایتمدار ایران اسلامی در اهواز، مشهد مقدس، تهران، قم و امروز کرمان طی روزهای گذشته حماسه‌ای دیگر آفریدند و به دشمنان ثابت کردند دست از حمایت رهبری برنداشته و با اقتدار انتقام خون شهدا را خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهادت برای جبهه مقاومت فتح و پیروزی است، شهید سلیمانی را شخصیت بین‌المللی خواند و تصریح کرد: این شهید والامقام در طول 8سال دفاع مقدس و در مجموع 41 سال خدمت خالصانه خدمات بسیاری را به جامعه اسلامی و دیگر جوامع عرضه داشته است و مردم در اقصی نقاط جهان با برگزاری مراسم‌هایی در غم از دست دادن این شهید به سوگ نشستند.

انصاری‌فر بابیان این مطلب که سردار سلیمانی الگویی ماندگار برای مردم و ما مسئولان است، اظهار کرد: شهید سلیمانی شعار نمی‌داد و عمل می‌کرد و ما که مدعی حرکت در مسیر شهدا هستیم باید عمل و خدمت به مردم را سرلوحه قرار دهیم، این شهید والامقام ضمن اینکه فرمانده قوی نظامی بود یک استراتژیست بود و تمام رویدادهای منطقه و جهان را به خوبی تحلیل و به موقع وارد عمل می‌شد و وظایف خود را به عنوان سرباز ولایت انجام می‌داد.

وی با تأکید براینکه سردار سلیمانی خود را وقف نظام و مردم کرده بود، اضافه کرد: این شهید بدون اینکه کاری انجام دهد و به دور از معرفی خود به تکالیف خود عمل کرده و تنها رضایت خداوند متعال، امام زمان(عج) و مردم برایش مهم بود. سجایای اخلاقی شهید برای همه ما الگوست و این سجایا باید برای نسل‌های بعدی تبیین شود.

این مقام مسئول گفت: اقدام ناجوانمردانه و وحشیانه آمریکایی‌ها خطای استراتژیکی بزرگ بود، سردار سلیمانی بزرگ بود و با این شهادت بزرگتر شده و برای همیشه در دل مردم ایران و جهان جای گرفت، جوشش و خروش مردم ایران آمریکا را دچار پارادوکس بزرگ کرده است و از ترس خط و نشان‌های پوچ می‌کشد.

انصاری‌فر اضافه کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی، تشییع پیکر پاک شهید داوودآبادی امروز، 17دی انجام شد. همچنین به مناسبت بزرگداشت سردار شهید سلیمانی صبح روز پنج‌شنبه، 19دی مراسمی در حسینیه بنیاد شهید برگزار می‌شود.

وی به شهادت علی داوودآبادی، جانباز 70درصد اعصاب و روان نیز اشاره و با ابراز تسلیت به خانواده این شهید، بیان کرد: این شهید براثر سکته مغزی دچار عارضه مرگ مغزی شد و طبق وصیت خود شهید اعضای بدن او به بیماران نیازمند جانی دوباره بخشید.

انتهای پیام
captcha