معامله قرن، جزو بزرگترین جنایات تاریخ است/مجاهدت، دستاورد بزرگ انقلاب
کد خبر: 3875259
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

معامله قرن، جزو بزرگترین جنایات تاریخ است/مجاهدت، دستاورد بزرگ انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد _ نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: معامله قرن جزو بزرگ‌ترین جنایات تاریخ است، جبهه مقاومت اگر برای جلوگیری از این معامله حتی ۱۰۰ هزار شهید هم بدهد، جا دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، دهم بهمن در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر این استان بااشاره به اینکه آثار و برکات انقلاب اسلامی هر سال بیشتر از سال‌های قبل نمایان است، گفت: هر سال از عمر انقلاب می‌زند اقدامات و توطئه‌های دشمنان و ماهیت پلید آنان برهمگان مشخص‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: اقدامات یک ماه اخیر امریکا علیه ایران بزرگترین جنایت علیه نظام بشری بوده است که البته درس‌های بزرگی از جمله شناختن ذات پلید آنها و ‌تقویت ایمان مردم نسبت اسلام و انقلاب را به همراه داشت.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به رونمایی از معامله قرن توسط آمریکایی ها نیز اشاره و در این‌باره اظهار کرد: یکی از جنایات اخیر آنان در منطقه مذاکراتی بود که میان ترامپ و نتانیاهو در کاخ سیاه با عنوان معامله قرن انجام گرفت و این جنایت کمتر از ترور حاج قاسم نیست.

وی اضافه کرد: انجام این معامله جنایتی که مجددا ذات پلید آمریکایی‌ها و دشمنی آنها را نسبت به مسلمانان و قدس شریف نشان می‌دهد، معامله قرن جزو بزرگ‌ترین جنایات تاریخ است، جبهه مقاومت اگر برای جلوگیری از این معامله حتی ۱۰۰ هزار شهید هم بدهد، جا دارد.

این مقام مسئول گفت: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، با مجاهدت و همت جهادی مردم ایران دستاوردهای بزرگی حاصل شده است که ارائه خدمات گسترده به مردم در بخش‌های مختلف یکی از آنان است. علی‌رغم اینکه قبل از انقلاب فروش نفت کشور بسیار بیشتر از فروش نفت در شرایط فعلی بود، اما مردم از هیچ امکانات و خدماتی بهره‌مند نبودند و امروز به برکت انقلاب توانستیم به خودکفایی برسیم.

امام جمعه اراک ادامه داد: هزینه های فروش نفت پیش از پیروزی انقلاب به جای هزینه در کشور به حساب انگلیسی ها و آمریکائی ها و حتی بخش زیادی از آن به حساب وزارت دفاع آمریکا واریز و صرف خوش گذرانی ها و تقویت بودجه آمریکائی ها و انگلیسی ها می شد.

به‌گفته وی هرچقدر آمریکایی‌ها و دشمنان دیگر در این منطقه برای نابودی انقلاب و جبهه مقاومت هزینه‌های کلان انجام دهند، اقتدار انقلاب و مقاومت مردم تقویت می‌شود، نمونه عینی آن خیال خام امریکایی‌ها در ترور حاج قاسم بود آنان گمان می‌بردند با این جنایت جبهه مقاومت ضعیف می‌شود، اما امروز ایران اسلامی بعد از این جنایت در راه پاسداری از اسلام و انقلاب آماده‌تر و با صلابت بیشتر ایستاده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن حوادث و رخدادهای مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز از مهم‌ترین وظایف مسئولان است، امام راحل با پشتوانه الهی و مردمی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و بساط ظلم و استبداد را برای همیشه از ایران خشک کند این دستاورد باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود. 

وی لزوم برگزاری برنامه‌های دهه‌فجر با محوریت مردم را مورد تأکید قرار داد و افزود: برنامه‌های دهه‌فجر باید مردمی باشد؛ چراکه انقلاب متعلق به مردم است، انقلاب اسلامی بر پایه خدمتگزاری مسئولان به مردم بنا شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان تأکید کرد: این انقلاب، انقلاب کرامت اسلامی و انسانی است که به ملت ما عزت، استقلال و آزادگی بخشید. در ایام دهه‌فجر برنامه‌ها باید محتوایی، کیفی، بصیرت‌افزا و روشنگرانه داشته باشد و ضمن ترسیم توطئه‌ها و اهداف دشمن، راه حق، انقلاب و اسلام را هم تبیین کند.

وی گفت: ایران اسلامی امروز به معنای واقعی آزاد است، اما برخی آزادی را به غلط به معنای بی‌بندوباری و زیر سؤال بردن مقدسات و جاسوسی برای دشمن معنا می‌کنند، آزادی باید در چارچوب اسلام و خون شهدا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان به راهپیمایی 22بهمن هم اشاره کرد و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه حمایت مردم از نظام انقلاب اسلامی است . دشمنان هرگز راضی نیستند مردم از نظام حمایت کنند و مردم با حضور پرشور خود در این مراسم بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و پایبندی خود را به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی به اثبات می رسانند.

انتهای پیام
captcha