امریکا آرزوی سیطره بر ایران را به گور می‌برد
کد خبر: 3875630
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

امریکا آرزوی سیطره بر ایران را به گور می‌برد

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار استان مرکزی گفت: قطعاً تا راه امام و رهبری مقام معظم رهبری هست و جوانان و ملت غیور ایران هستند و از انقلاب و ولی‌فقیه دفاع می‌کنند امریکا به اهداف خود نمی‌رسد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار استان مرکزی، امروز، 12 بهمن در مراسم نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل در خمین ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز 41اُمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: درود خدا بر زنان، مردان و جوانانی که در 12 بهمن سال57 بزرگترین استقبال تاریخ را از منجی و آزادکننده ایران از قید ستم آفریدند و همین مردم در خرداد سال 68 نیز بزرگترین بدرقه را آن حضرت در تاریخ به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه مردم تا امروز راه امام راحل را با صلابت، قدرت و اراده‌ای آهنین استمرار بخشیده و در راستای تجلی آرمان‌های اسلامی همچنان خط شهادت و مقاومت را پاس می‌دارند، بیان کرد: ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف متعالی و آرمان‌های انقلاب اسلامی از جان و مال خود گذشتند و در طول این 4دهه خون‌های زیادی پای انقلاب ریخته شده است.

آقازاده ادامه داد: قطعاً هیچ قدرتی نمی‌تواند خون این شهدا و ایثارگران را نادیده بگیرد و این ملت غیور اجازه به انحراف کشیده شدن راه امام راحل و انقلاب را نخواهند داد؛ چراکه ما در این راه شهید سلیمانی ها، بهشتی‌ها و رجایی‌ها و ... تقدیم کرده‌ایم.

استاندار مرکزی اضافه کرد: قطعا آمریکایی‌ها سیطره بر ایران را به گور خواهند برد. ‌ قطعا تا راه امام و رهبری مقام معظم رهبری هست و جوانان و ملت غیور ایران هستند و از انقلاب و ولی‌فقیه دفاع می‌کنند امریکا به اهداف خود نمی‌رسد.

آقازاده بیان کرد: امروز روح امام راحل بیدار و ناظر است و ما به‌عنوان سربازان و فرزندان انقلاب مجدد با امام خود بیعت کرده و امیدواریم دستاوردهای این ۴۱ سال و سال‌های آینده را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) می‌سپاریم.

انتهای پیام
captcha