۸ سفره‌خانه در استان مرکزی پلمب شدند
کد خبر: 3883142
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
به منظور جلوگیری از کرونا؛

۸ سفره‌خانه در استان مرکزی پلمب شدند

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی از پلمب ۸ واحد صنفی به دلیل ارائه قلیان با توجه به ممنوعیت‌های اعلام شده در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی سرهنگ پرویز جعفری، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان از پلمب 8 واحد صنفی به دلیل ارائه قلیان با توجه به ممنوعیت‌های اعلام شده در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا جهت افزایش کنترل‌ها و نظارت بر واحدهای صنفی، طرح‌های عملیاتی مشترک پلیس و مرکز بهداشت شهرستان با جدیت در حال اجراست.

جعفری از فعالیت 8 اکیپ متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت و پلیس برای تداوم اجرای این طرح در شهرستان اراک خبر داد و گفت: روز دوشنبه، 12اسفند در اجرای این طرح و در نظارت‌هایی که از واحدهای صنفی قهوه خانه، سفره خانه و کافی شاپ های سطح شهر انجام شد 8 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با توجه به نوع تخلفات انجام شده به 24 واحد صنفی تذکرات لازم اعمال و برای 3 واحد نیز اخطاریه پلمب صادر شد و از 5  واحد صنفی نیز تعهد اخذ شد.

جعفری در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی در این خصوص موضوع را جهت بررسی تخصصی از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام
captcha