برگزاری اولین جشنواره عکس و فیلم «هنر و سلامت» در زرندیه
کد خبر: 3892307
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

برگزاری اولین جشنواره عکس و فیلم «هنر و سلامت» در زرندیه

رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی زرندیه گفت: اولین جشنواره عکس و فیلم موبایلی «هنر و سلامت» به همت این اداره و همکاری کانون بسیج هنرمندان و بسیج جامعه پزشکی برگزار می‌شود.

احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی زرندیه، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری اولین جشنواره عکس و فیلم موبایلی «هنر و سلامت» در این شهرستان خبرداد و گفت: این جشنواره با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های دلسوزانه پزشکان، پرستاران و پرسنل خدوم بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی در راستای مبارزه با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که جشنواره یاد شده به همت این اداره و همکاری کانون بسیج هنرمندان و بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود، ادامه داد: همه ما قدردان زحمات کادر پزشکی هستیم و به هر گونه‌ای که شده موظفیم از خدمات ارزنده آنان به اندک خدمتی تقدیر کنیم.

جوانمرد در خصوص موضوعات جشنواره به مواردی نظیر سخن با حافظان وخادمان سلامت در قالب فیلم، ثبت و ضبط خدمات و تلاش‌های پزشکان، پرستاران، پرسنل بیمارستان‌ها و همچنین همسران وخانواده‌های ایشان در قالب عکس و فیلم، ایثار وهمدلی همه آحاد مردم در جبهه مقابله با ویروس کرونا، کرونا و خودباوری ملی، نقش بسیج در جبهه مبارزه با کرونا و دفاع سلامت هموطنان اشاره کرد.

وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند تا پایان ساعت اداری روز ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری آثار خود را به نشانی الکترونیکی zarandieh.ershad@gmail.com و یا از طریق شبکه‌های پیام رسان اجتماعی به شماره تلفن ۰۹۱۰۷۵۷۱۶۰۰ ارسال کنند. در هر بخش به ۳ اثر برتر جوایز نقدی همراه با تندیس و لوح جشنواره اهداء خواهد شد.

این مقام مسئول در  پایان به تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی تا ۲۰ اردیبهشت خبر داد و افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره که قرار بود ۲۷ فروردین ماه در شهرستان زرندیه برگزار شود بعد از رفع کامل بیماری کرونا در همین شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha