تبدیل روز قدس به نماد جهانی استکبارستیزی
کد خبر: 3900740
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

تبدیل روز قدس به نماد جهانی استکبارستیزی

به مناسبت فرا رسیدن روز قدس آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان و سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی پیام مشترکی را صادر کردند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان و سید علی آقازاده استاندار مرکزی به مناسبت روز قدس پیام مشترکی را صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است؛

روز قدس میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی جهت پیوند مسلمانان و دولت‌های اسلامی برای کوتاه کردن دست رژیم اشغالگر اسرائیل و پشتیبانان او از اولین قبله مسلمانان جهان و روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام  در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.

تدبیر حکیم فرزانه انقلاب در نامگذاری این روز تحت عنوان روز قدس باعث شد که مسئله فلسطین به عنوان مهمترین مسأله جهان اسلام هیچگاه به ورطه فراموشی کشیده نشود و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس از محدوده کشورهای اسلامی به تمام جهان گسترش یابد.

حال که 41 سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می‌گذرد، این روز بزرگ به نمادی عظیم و جهانی برای مبارزه با استکبارستیزی بدل شده است. مردم مسلمان جهان هر ساله در روز قدس فریاد مظلومیت ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و پشتیبانی خود را از آنان یادآوری می‌کنند و بدون تردید مقاومت و حمایت تمام عیار امت اسلامی از انتفاضه رمز اصلی پیروزی ملت مسلمان فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی است .

ملت آزاده ایران اسلامی و استان مرکزی امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت‌های بهداشتی با شیوه‌های مختلف روز جهانی قدس را گرامی خواهند داشت و استوارتر از سال‌های گذشته فریاد مظلومیت ملت آزاده و سرافراز فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند و بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس ترسیم کننده نقشه راه و چراغ راه دیگری در راه وحدت جهان اسلام و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی و عمال عبری و عربی آنها و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف خواهد بود.

 امید است به برکت وحدت و انسجام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان زمینه برای پیروزی اسلام  و مسلمانان و نابودی اشغالگران فراهم شود و در سایه قدرت و عنایات الهی و توجهات حضرت ولیعصر  (عج) و مجاهدت ملت بزرگ فلسطین و حمایت جوانان غیرتمند دنیای اسلام شاهد پیروزی اسلام و نابودی استکبار و صهیونیزم باشد.

انتهای پیام
captcha