توسعه جنگ‌های تبلیغاتی جوامع استکباری علیه ایران / جوانان هوشیار باشند
کد خبر: 3905615
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

توسعه جنگ‌های تبلیغاتی جوامع استکباری علیه ایران / جوانان هوشیار باشند

امام جمعه اراک به توسعه جنگ‌های تبلیغاتی جوامع استکباری علیه ایران اشاره کرد و افزود: مردم ایران به‌ویژه جوانان باید نسبت به جنگ‌های تبلیغاتی در فضای مجازی هوشیار باشند تا مبادا سم کشنده دشمنان به عنوان دارو و درمان برای ما تجویز شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امام جمعه اراک، امروز، 30 خرداد ماه در خطبه‌های عبادی ـ‌سیاسی نماز جمعه این هفته اراک که در مصلای بیت‌المقدس برگزار شد، در خصوص بهانه‌جویی دبیرکل جدید آژانس بین‌المللی انژی اتمی برای ایران گفت: با توجه به اینکه تمامی عوامل آژانس ابزار دست آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هستند، از دولتمردان می‌خواهیم اگر آژانس قصد اذیت کردن ایران را داشته باشد و بخواهد خارج از پروتکل‌ها از ایران بازدید  کند به آنها اجازه داده نشود.

وی تصریح کرد: زیرنظر آژانس رفتیم تا در آزمایش‌ها و تحقیقات کمک حال ما باشد، قرار نیست ما نوکر آنها باشیم، اگر آژانس توان دارد با اسرائیل که از ۱۹۸۰ تاکنون ۱۰ کلاهک اتمی ساخته برخورد کند نه با ایران که حسن نیت خود در داشتن انرژی هسته‌ای را به اثبات رسانده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به کشته شدن یک سیاه‌پوست امریکایی به دست پلیس این کشور، ادامه داد: ماهیت آمریکا در برخورد با رنگین‌پوستان آشکار شده و کارنامه سیاهی در تاریخ دارند و نباید فریب آنها را خورد، دولتمردان باید تصمیم جدی در این رابطه اتخاذ کنند و فریب دشمنان را نخورند.

خطیب جمعه اراک همچنین به توسعه جنگ‌های تبلیغاتی جوامع استکباری علیه ایران اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: مردم ایران به‌ویژه جوانان باید نسبت به اینگونه جنگ‌های تبلیغاتی که در فضای مجازی به راه می‌افتد، هوشیار باشند و از فضای مجازی مدیریت شده استفاده کنند تا مبادا سم کشنده دشمنان به عنوان دارو و درمان برای ما تجویز شود.

وی در بخشی از سخنان خود به تحقق شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به بارندگی‌های دو سال اخیر و ظرفیت بخش‌های کشاورزی، لازم است تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی از این ظرفیت‌ها جهت تحقق جهش تولید استفاده کنند، دولت و مجلس نیز باید حمایت لازم را از این بخش انجام دهند؛ چراکه کشاورزی برای عموم مردم منفعت دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در خطبه دوم نماز جمعه به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه نیز اشاره کرد و افزود: امید است قوه قضائیه در این دوره جدید با همت و تلاش مضاعف و بکارگیری عناصر شایسته و دلسوز در بُعد قضاوت به حق، اصلاح مجرمان، حمایت مظلومان، برقراری عدالت اجتماعی، تحکیم بنیان‌های اعتقادی، اخلاقی و انجام ده‌ها مسئولیت بزرگ دیگر حرکت کند.

وی فرا رسیدن خجسته زادروز حضرت معصومه(س) و روز دختر را به دختران جوان ایران زمین تبریک گفت و اظهار کرد: دین اسلام و انقلاب اسلامی موجب احیای خانواده شد، اما گرگ‌های فاسد غربی و شرقی برای از بین بردن بنیان خانواده تلاش می‌کنند، همچنین صهیونیست‌ها با اداره شبکه‌های ماهواره‌ای متعدد تلاش می‌کنند کاری کنند که بنیان خانواده در ایران از بین برود.

نماینده ولی‌فقیه در پایان تصریح کرد: به سبب شیوع ویروس کرونا، حدود چهار ماه نماز جمعه برگزار نشد ولی امیدواریم با هوشیاری مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط رو به بهبود برود، البته حدود سه روز اخیر کشور اوضاع خوبی نداشت، اما از روز گذشته روند بهتر شده و نباید اجازه داد سفره با برکت نماز جمعه تعطیل شود.

انتهای پیام
captcha