برگزاری ۷۴ برنامه در بقاع متبرکه استان مرکزی
کد خبر: 3914647
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

برگزاری ۷۴ برنامه در بقاع متبرکه استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: اجرای 74 برنامه در 36 بقاع متبرکه استان به مناسبت دهه ولایت و امامت در دست اقدام است که تعدادی از برنامه‌ها در حال اجرا است و بخشی دیگر نیز در روز عید غدیر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: دهه ولایت وامامت فرصتی برای تجدید عهد و بیعت با ولی و امام خویش، تبیین شخصیت امیرالمؤمنین (ع)، ترویج دین اسلام و اشاعه فرهنگ ناب شیعه و علوی است که باید از این فرصت به درستی بهره گرفت.

وی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا بخشی از برنامه‌ها از طریق فضای مجازی برگزارمی‌شود. اجرای 74 برنامه در 36 بقاع متبرکه استان به مناسبت دهه ولایت و امامت در دست اقدام است که تعدادی از برنامه‌ها در حال اجرا است و بخشی دیگر نیز در روز عید غدیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن میلاد امام هادی(ع) در 18 بقعه و راه‌اندازی 9 کاروان شادی در استان ویژه غدیر برگزار می‌شود، اضافه کرد: سخنرانی ۴۸ سخنران و ۵۱ مداح، برپایی 9 کاروان شادی شب و روز عید غدیر در شهرهای تفرش، آشتیان، دلیجان و سایر شهرستان‌ها بخشی از این برنامه‌ها است.

واحدی تجلیل از ۳۹ خادم سادات، برگزاری مراسم عید قربان در ۱۱ بقعه، برگزاری ۷۴ مراسم در دهه ولایت، تهیه ۴هزار بسته جهت سادات و نیازمندان به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان، توزیع 7 هزار غذای گرم، اهدای گوشت قربانی و مرغ برای 920 خانواده و تهیه ۱۲ جهیزیه برای سادات و آزادی زندانیان را از دیگر برنامه‌های در دستور کار عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha