مقاومت؛ نتیجه معنوی انقلاب
کد خبر: 3953409
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

مقاومت؛ نتیجه معنوی انقلاب

استاندار مرکزی اظهار کرد: مردم باوجود همه مشکلات، به ویژه مشکلات اقتصادی، سختی‌ها را تحمل می‌کنند. مقاومت و شکست ناپذیری نتیجه معنوی انقلاب است که در جمهوری اسلامی ایران متبلور شده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، امروز، 22 بهمن در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری، اظهار کرد: مردم باوجود همه مشکلات، به ویژه مشکلات اقتصادی با درک و شعور بالا سختی‌ها را تحمل می‌کنند، اما خفت و شکست را نمی‌پذیرند و این بزرگترین پیروزی ملت و نتیجه معنوی انقلاب است که در جمهوری اسلامی ایران متبلور شده است.

وی تصریح کرد: آفرین بر مردم ایران زمین، احسنت بر پیر و جوان و فرزندان برومند انقلاب اسلامی و درود بر مردم استان مرکزی که با وجود بیماری کرونا امسال روش و رویه خود برای بیعت با رهبر معظم و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تغییر دادند.

آقازاده از حضور همیشه در صحنه مردم استان در عرصه‌های مختلف تقدیر و بیان کرد: مردم امسال بار دیگر عشق و ارادت خود به آرمان‌های بلند امام راحل را به نمایش گذاشتند و عظمت‌ جمهوری اسلامی را بار دیگر تجلی بخشیدند. آنان در شرایط کرونایی با تغییر روش راهپیمایی عشق و ارادت خود به انقلاب به منصه ظهور رساندند.

وی با اشاره به همه فشارها و جنگ اقتصادی علیه ملت ایران، اضافه کرد: با همه مشکلات و فشارها شاهد حضور گسترده‌تر و با تغییر روش راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم و دشمن باید شاهد عظمت، عزت و اقتدار ملت باشد.

استاندار مرکزی در پایان به فرمایش رهبری که فرمودند: این رؤسای آمریکا هستند که یکی پس از دیگری با خفت و سرافکندگی و بدون تحقق اهداف شوم جهت تهدید و تحمیل جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران، از عرصه خارج می‌شوند استناد کرد و افزود: بی‌شک شکست امریکا حاصل استقامت، پایداری و مقاومت مردم ایران با وجود همه مشکلات است و وظیفه ما این است که قدردان شکوه و عزت‌آفرینی آنان باشیم.

انتهای پیام
captcha