برگزاری 60 جلسه درس اخلاق ویژه ماه مبارک رمضان در استان مرکزی
کد خبر: 3965556
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹

برگزاری 60 جلسه درس اخلاق ویژه ماه مبارک رمضان در استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برپایی 60 جلسه درس اخلاق با حضورحجت‌الاسلام مجید دستیاری، از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم ویژه دانشگاهیان، بانوان طلاب و کارکنان اداره کل خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری درس اخلاق آنلاین و حضوری از سوی این مرکز و با استفاده از حجت‌الاسلام مجید دستیاری، از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در استان خبر داد و گفت: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در قالب 20 برنامه می‌توانند از درس اخلاق بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به برگزاری 16 جلسه درس اخلاق ویژه بانوان طلبه و اساتید حوزه علمیه به صورت حضوری و پخش مستقیم در فضای مجازی با همکاری حوزه علمیه خواهران استان، تصریح کرد: 24 جلسه نیز ویژه کارکنان مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی تدارک دیده شده است که به صورت حضوری برگزار می‌شود.  

عباسی با بیان اینکه ضبط 30 برنامه 3 دقیقه‌ای با محوریت مبانی دینی و قرآنی ویژه مخاطبان رادیو انجام و هر روز از این رسانه ارتباط جمعی پخش می‌شود، اظهار کرد: ضبط 2 برنامه 30 دقیقه‌ای با محوریت وفای به‌عهد و صبر و شکیبایی ویژه سحر نیز در دستور کارقرار دارد که انجام و در سحرگاه روزهای 27 و 28 ماه مبارک رمضان از شبکه استانی آفتاب پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha