مقاومت؛ تنها راه مقابله با اسرائیل
کد خبر: 3972102
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

مقاومت؛ تنها راه مقابله با اسرائیل

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین نسبت به مسجدالاقصی و مبانی دینی حساسیت ویژه دارند و برای رسیدن به آرمان‌های خود در این مسیر از جان خود گذشته و مقاومت را در پیش گرفتند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین  سیداحمد میرمهدی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک، امروز، 27 اردیبهشت در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون که به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و افغانستان در این حوزه علمیه برگزار شد، اقدامات اخیر علیه مردم بی‌دفاع افغانستان و فلسطین را محکوم کرد و گفت: اتحاد جوامع اسلامی به ریشه‌کن شدن رژیم غاصب و سفاک اسرائیل جنایتکار منتج می‌شود.

وی با بیان این مطلب که وحدت بین جوامع اسلامی باعث می‌شود تا دشمنان سرجای خود بنشینند، اظهار کرد: هرگاه در انجام تکلیف مصمم بوده‌ایم با پیروزی و هرگاه در انجام تکلیف سستی رخ داده است، شاهد شکست بوده‌ایم. از این رو لازم است در مواجه با موضوعات مختلف تکالیف خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

میرمهدی ادامه داد: 70 سال است که ملت مظلوم فلسطین با جرثومه‌های فساد در حال مبارزه است، هرچه به دولت‌های عربی و جامعه جهانی تکیه کردند،راه به جایی نبردند و تنها راه مقاومت بود که توانست آنان را آرام کند و با تبعیت از نظام جمهوری اسلامی راه انتفاضه را در پیش گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تنها راه مبارزه با اسرائیل انتفاضه است، بیان کرد: مردم مظلوم فلسطین نسبت به مسجدالاقصی و مبانی دینی حساسیت ویژه دارند و برای رسیدن به آرمان‌های خود در این مسیر از جان خود گذشته و مقاومت را در پیش گرفتند. دشمنی که قصد داشت از نیل تا فرات را در سیطره خود درآورد به جایی رسیده است که در خانه خود امنیت ندارد.

حجت‌الاسلام میرمهدی ادامه داد: تا این غده سرطانی در منطقه است ما راحت نخواهیم نبود و با تمام توان از ملت مظلوم فلسطین و افغانستان دفاع خواهیم کرد. به شهادت رساندن دختران کودک  نوجوان افغانستان جای هیچ‌گونه توجیهی ندارد. امیدست با حرکت خودجوشی که از بین مردم فلسطین آغاز شده است به پایان عمر رژیم صهیونیستی ختم شود.

انتهای پیام
captcha