مشارکت حداکثری پیش‌بینی‌های دشمن را برهم می‌زند
کد خبر: 3978087
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶
آیت‌الله اراکی بیان کرد:

مشارکت حداکثری پیش‌بینی‌های دشمن را برهم می‌زند

منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم با مشارکت و حضور حداکثری پای صندوق آراء پیش‌بینی‌ها و معادلات دشمن را همچون گذشته برهم زده و با شرکت در انتخابات 28 خرداد حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله محسن اراکی، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه چهارشنبه، 26 خرداد در جمع خبرنگاران، انتخابات را نمایان کننده اقتدار و شکوه نظام و ملت ایران دانست و تصریح کرد: انتخابات 28 خرداد ضعف دشمنان و تقویت وحدت ملی را به دنبال دارد.

وی آرای مردم را به تیر و خاری در چشم دشمن و مایه تقویت ملت و کشور تشبیه کرد و افزود: لازمه عبور از سد تحریم‌ها، تقویت اقتدار کشور، جویای آینده‌ای بهتر برای نوجوانان و جوانان، جهش و پیشرفت کشور ناکامی هرچه بیشتر دشمن حضور حداکثری و عمومی در انتخابات است.

آیت‌الله اراکی شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای دینی و ملی در راستای تقویت کشور و ناامیدی دشمن بیان و ادامه داد: مردم با مشارکت و حضور حداکثری پای صندوق آراء پیش‌بینی‌ها و معادلات دشمن را همچون گذشته برهم زده و با شرکت در انتخابات 28 خرداد حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: همه ما نسبت به آینده خود و کشور مسئول هستیم، درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما این امر به معنای بی‌تفاوت بودن نسبت به آینده نیست، بی‌تفاوتی نسبت به آینده و سرنوشت کشور گستاخ‌تر شدن دشمن را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: باید اجازه هرگونه گستاخی از دشمنان سلب شود، گستاخ‌تر شدن آنان معنا وارد شدن ضربات و فشارهای بیشتر به کشور است، اما با ناامید کردن دشمن بهتر می‌توان تحریم‌ها را شکست و راه را برای تقویت کشور باز کرد. امیدست مردم با دلی سرشار از امید و عزمی آهنین پای صندوق آراء حاضر شده و علاوه بر خلق حماسه، آینده‌ای روشن و پر از جهش و پیشرفت را رقم زنند.

آیت‌الله اراکی ابراز امیدواری کرد: دوره جدید حکمرانی و دولت‌مداری، دوره‌ای همراه با پیشرفت‌ و حل مشکلات جوانان همچون مشکلات موجود در حوزه بیکاری، ازدواج، کاهش قیمت کالا، مسکن و ... باشد. برای داشتن آینده‌ای روشن باید کشور را قوی کرد، قطعاً با تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور، تحریم اثری نخواهد داشت. همچنین افزایش تولید باید اولویت و اولین گام دولت آینده باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت آینده باید در اندیشه صادرات باشد و مشکلات در این حوزه را رفع و ارتباطات خود را با کشورهای همسایه تقویت کند، اضافه کرد: دولت معضل مسکن ویژه جوانان و اقشار مختلف را مدنظر قرار دهد. در کشور زمین کافی، امکانات و مصالح برای ساخت مسکن وجود دارد و در این راستا وابستگی به خارج از کشور نداریم. به طور یقین اگر زمین و مصالح ساختمانی ارزان قیمت تأمین شود دولت با نظارت بر روند ساخت، می‌تواند مشکل مسکن را حل کند.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در پایان به مسئله اشتغال و توسعه تولید شغل در کشور اشاره کرد و افزود: زیرساخت و زمینه اشتغال در کشور را باید فعال کرد. در حوزه تولید صنعتی، کشاورزی، گردشگری، ارائه خدمات و تجارت داخلی و خارجی زمینه‌های اشتغالزایی وجود دارد، اما برای تحقق نیاز به دولتی دلسوز، جهادی و عملیاتی است. کشور به مرد میدان خدمت نیاز دارد تا با حضور جهادی مشکلات را رفع کند.

انتهای پیام
captcha