برگزاری جشنواره ملی عکس امیرکبیر در اراک
کد خبر: 4002749
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

برگزاری جشنواره ملی عکس امیرکبیر در اراک

دبیر جشنواره ملی عکس امیرکبیر گفت: این جشنواره همزمان با روز اراک و سالروز صدارت امیرکبیر در شهرستان اراک از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر اراک برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ملی عکس امیرکبیر در اراکبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، عادل عزیزی، دبیر جشنواره ملی عکس امیرکبیر با اعلام خبر برگزاری این جشنواره همزمان با روز اراک و سالروز صدارت امیرکبیر در شهرستان اراک، اظهار ‌کرد: این مسابقه در سه بخش اصلی، ویژه و آزاد برگزار خواهد شد که موضوع بخش اصلی تصاویر از نمای شهر و بخش ویژه نیز فرهنگ زندگی با کرونا را در برمی‌گیرد و در هر بخش به سه نفر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی تأکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان بوده و در راستای معرفی توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی شهر اراک با استفاده از زبان هنر عکاسی و تداوم در فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان برگزار می‌شود.

عزیزی تصریح‌ کرد: نام امیرکبیر می‌تواند نقطه عطفی برای یک حرکت ارزشمند هنری در سطح ملی و بین المللی باشد و ضمن توجه به سرمایه های ملی و اجتماعی فرصتی را برای گردآوری و تولید آثار فاخر هنری برای هنرمندان استان و کشور فراهم آورد. امید است برگزاری چنین جشنواره‌هایی ضمن تداوم، بتواند توجه به هنر و هنرمند را افزایش دهد.

وی بیان‌ کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد فوتوماراتن عکاسی ویژه عکاسان اراکی در هفته اراک هستیم. فوتوماراتن به معنای ایجاد رقابتی عکاسانه در مدت زمان و مکان محدود است تا افراد با تکیه بر خلاقیت‌ خود به ثبت تصاویر بپردازند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha