برگزاری کلاس‌های حضوری مراکز دانشگاهی علمی ـ کاربردی استان مرکزی
کد خبر: 4011263
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

برگزاری کلاس‌های حضوری مراکز دانشگاهی علمی ـ کاربردی استان مرکزی

مراسم بازگشایی کلاس‌های حضوری دانشگاه علمی ـ کاربردی استان مرکزی به صورت نمادین در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد.

بازگشایی دانشگاه علمی کاربردی مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، مراسم بازگشایی کلاس‌های حضوری دانشگاه علمی ـ کاربردی استان مرکزی عصر شنبه، 15 آبان با حضور مهدی رئوفی، رئیس این دانشگاه در استان به صورت نمادین در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد.

رئوفی در حاشیه این مراسم گفت: دانشگاه علمی ـ کاربردی استان دارای 2500 دانشجو است که همزمان با سایر دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور به‌ صورت حضوری آغاز به کار کرد، اما در صورت بروز پیک جدید کرونا این دانشگاه تابع دستورات ستاد کرونا خواهد بود.

وی افزود: طبق دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، موارد مرتبط به فعالیت دانشگاه‌ها ابلاغ شده و دانشگاه‌های علمی - کاربردی به این دلیل تعداد دانشجویان کمتر از 20 نفر در کلاس، نداشتن خوابگاه، سالن غذاخوری و سرویس رفت‌و‌آمد به صورت حضوری آموزش خود را دنبال می‌کنند.

رئوفی تصریح کرد: آموزش در مراکز علمی کاربردی به صورت ترکیبی دنبال خواهد شد و مدرس می‌تواند برخی کلاس‌ها را به صورت مجازی برگزار کند. افرادی که دارای بیماری‌های خاص و حاد و همچنین بیماری‌های زمینه‌ای هستند ضمن مشورت با پزشک معتمد می‌توانند به ‌صورت مجازی در این کلاس‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha