رئیس مجمع قرآنیان اراک انتخاب شد
کد خبر: 4019903
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

رئیس مجمع قرآنیان اراک انتخاب شد

علی شیخی‌مهرآبادی، مدرس دانشگاه و فعال قرآنی به عنوان رئیس و حسین گودرزی‌راد به عنوان نائب رئیس مجمع قرآنیان اراک انتخاب شدند.

علی شیخی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، علی شیخی‌مهرآبادی، مدرس دانشگاه و فعال قرآنی به عنوان رئیس مجمع قرآنیان اراک انتخاب شد.

براساس این گزارش، مجمع قرآنیان اراک فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرده و تاکنون آقایان شهسواری و هدایتی رئیس این مجموعه قرآنی در اراک را برعهده داشته‌اند. انتخابات سومین دوره مجمع قرآنیان اراک شامگاه چهارشنبه، ۲۶ آبان با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد فراهانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام حسن دهقان، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان و جمعی از جامعه قرآنی این شهرستان در مسجد آسیدمهدی شهرستان برگزار شد، اما به دلیل عدم حصول اکثریت مطلق آرا مأخوذه، انتخابات رسمیت نیافت و به مرحله دوم که 10 آذر ماه برگزار شد موکول شد.

طبق آراء به دست آمده فهیمه جفرسته با ۲۹ رأی، حسین محمدی‌هزاوه با ۲۷ رأی، علی عظیمی‌زاده با ۲۵ رأی، علی شیخی‌مهرآبادی با ۲۴ رأی، حسین گودرزی‌راد با ۲۱ رأی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان با ۲۰ رأی، مرتضی سعیدی با ۲۰ رأی، زهرا باقری‌اصل با ۱۵ رأی و سیدمحمد سجادی با ۱۳ رأی اعضای اصلی و رحیم طاهری با ۱۱ رأی و رقیه طاهری با ۱ رأی اعضای علی‌البدل هستند. همچنین حمیدرضا معصومی‌پویا نیز با ۲۳ رأی به‌عنوان بازرس انتخاب شد.

پس از برگزاری اولین نشست پس از برگزاری انتخابات علی شیخی‌مهرآبادی با کسب بیشترین آراء به عنوان رئیس و حسین گودرزی‌راد به عنوان نائب رئیس مجمع قرآنیان اراک انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha