تیم‌های صعودکننده «جام حافظان» اراک به مرحله نیمه‌نهایی + اسامی
کد خبر: 4019911
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

تیم‌های صعودکننده «جام حافظان» اراک به مرحله نیمه‌نهایی + اسامی

مرحله حذفی اولین دوره «جام حافظان» اراک برگزار و 10 تیم در 2 گروه بانوان و آقایان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

جام حافظان اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله حذفی اولین دوره «جام حافظان» اراک، در دو روز پنجشنبه، 18 و جمعه، نوزدهم آذر ماه به همت مجمع قرآنیان اراک و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، اداره کل تبلیغات اسلامی و دانشگاه فرهنگیان اراک استان مرکزی برگزار شد.

براساس این گزارش، اولین دوره «جام حافظان قرآن» شهرستان اراک، از پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور با حضور ۳۵ تیم ۶ نفره هر تیم متشکل از حفاظ ۲، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ جزء در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شد.

از ۳۵ تیم شرکت‌کننده ۱۵ تیم از برادران و ۲۰ تیم از خواهران در این مسابقات شرکت کرده‌اند و طبق آیین‌نامه حفاظان ۲ و ۵ جزء باید از نفرات کمتر از ۱۸ سال باشند. تیم‌ها از طریق قرعه‌کشی در دسته‌های ۴ تیمی تقسیم شده‌اند و در مرحله مقدماتی طی ۳ دور با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم‌های برتر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

در مرحله حذفی بانوان تیم‌های ریحانة‌النبی(س) به سرپرستی فهمیه جفرسته با گل نرگس به سرپرستی مهدیه کریمی، رهروان شهید سلیمانی به سرپرستی سحر جلالوندی با جامعةالقرآن الکریم به سرپرستی فاطمه علی‌محمدی، بشری به سرپرستی سهیلا حسین‌خانی با دادگستری الف به سرپرستی سمیه آروئی، منتظران موعود به سرپرستی هاجر عزیزی با پیروان فاطمی به سرپرستی فاطمه کرمی، کریم آل‌طه به سرپرسی معصومه نادی با شهدای مدافع حرم به سرپرستی زینب دهقانی و مشکات به سرپرستی فاطمه اسدی و یاوارن مهدی (عج) به سرپرستی فاطمه طائفی با یکدیگر رقابت کردند. همچنین در بخش آقایان نیز رقابت بین تیم‌های بینات و شهید قاسم حسنی؛ شهید انصاری و یاوران مهدی (عج)؛ خادمان قرآن و جامعه‌الثقلین۲؛ شهید سعید مجیدی و تسنیم انجام شد.

مرحله حذفی «جام حافظان» در بخش بانوان توسط اعظم تشیعی‌فرد، عائده محبی، طیبه کاظمی، زهرا باقری‌اصل، باقری، فاطمه کرمی، میرزایی، عادله شیخی، محدثه مؤمنی، بیگی و بخش برادران توسط  مرتضی مختاری، حبیب‌الله صابری‌نسب، ابوالفضل صفری، حمید احمدی، مهیار قاسمی، حمید معصومی‌پویا، محمدباقر نشیبا، احمد فرخی و مصطفی سعیدی داوری شد.

پس از اعلام نتایج، تیم‌های صعودکننده بخش بانوان ریحانةالنبی به سرپرستی فهیمه جفرسته، رهروان شهید سلیمانی به سرپرستی سحر جلالوندی، بشری به سرپرستی سهیلا حسینجانی، پیروان فاطمی به سرپرستی فاطمه کرمی، کریم آل‌طاها به سرپرستی معصومه نادی و مشکات به سرپرستی مریم برخورداری معرفی شدند.

در بخش آقایان نیز تیم‌های جامعةالثقلین ۲ به سرپرستی غلامعلی محسن‌آبادی، شهید مجیدی به سرپرستی مرتضی سعیدی، بینات به سرپرستی مصطفی سعیدی و یاوران مهدی (عج) به سرپرستی ابوذر کرمی صعود کردند. تیم‌های صعودکننده در مرحله نیمه‌نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha