جشن تکلیف باید روزی خاطره‌انگیز باشد
کد خبر: 4030988
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

جشن تکلیف باید روزی خاطره‌انگیز باشد

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی بیان کرد: جشن تکلیف باید روزی همراه با بازی‌های جذاب و زیبا، مسابقه و درست کردن کاردستی با مطرح شدن موضوعاتی نظیر نماز باشد تا علاوه بر خلق خاطره‌ای جذاب، برای همیشه در ذهن ماندگار باشد.

جشن تکلیف، نوگلای باغ مهدوی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کانون تخصصی مهدویت اراک، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) جشن تکلیف دختران تحت عنوان «نوگلان باغ مهدوی» یکشنبه، سوم بهمن در اراک برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی رودبارانی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، در این جلسه ضرورت توجه به اقامه نماز اول وقت را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای ایجاد رغبت به احکام و واجبات بین تازه به سن تکلیف رسیده‌ها باید از روش‌های جذاب متناسب با ذائقه آنان در نظر گرفت.

رودبارانی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران و پسران با استفاده از روش‌های مدرن و جذاب و البته متناسب با سن آنان، اظهار کرد: جشن تکلیف باید روزی همراه با بازی‌های جذاب و زیبا، مسابقه و درست کردن کاردستی با مطرح شدن موضوعاتی نظیر ضرورت استفاده از بسم‌الله، سلام کردن، ادای احترام به دیگان به ویژه والدین و ... باشد تا علاوه بر خلق خاطره‌ای جذاب برای همیشه در ذهن ماندگار باشد.

یادآور می‌شود، برگزاری مسابقه با محوریت نماز، اجرای سرود با محوریت جشن تکلیف و حجاب، مولودی‌خوانی و اعطای لوح عبادت و هدیه از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha