امنیت امروز محصول خون شهدا است
کد خبر: 4032514
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

امنیت امروز محصول خون شهدا است

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امنیت امروز کشور و تحمل و استقامتی که مردم در برابر تحریم‌ها نشان دهنده برکت خون شهدا است.

معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی، عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید کشور، امروز، ۱۰ بهمن در آیین تکریم و  معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار کرد: خدمت به عموم مردم برای افرادی که در دولت و دیگر ارگان‌ها خدمت‌رسانی می کنند توفیق الهی است، اما اگر این خدمت در بنیاد شهید صورت گیرد موهبتی الهی به شمار می‌رود.

وی افزود: امنیت امروز کشور و تحمل و استقامت مردم در برابر تحریم ها به واسطه خون شهدا است، دشمنان یک سال تلاش می‌کنند که جوانان کشورمان را از فرهنگ و انقلاب جدا کنند، اما با یک محرم و ۲۲ بهمن همه به این فرهنگ بازمی‌گردند.

عباسپور با بیان اینکه سامانه «شمسا» به منظور شایسته‌گزینی مدیران در بنیاد شهید راه‌اندازی شده و مدیران ابتدا در این سامانه ارزیابی و پایش می‌شوند، ادامه داد: امنیت امروز کشور و تحمل و استقامتی که مردم در برابر تحریم‌ها نشان‌دهنده برکت خون شهدا است.

 فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، نیز در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی توسط امام راحل به منظور ترسیم آینده مطلوب و قدرتمند شکل گرفت و هزینه‌ها و جانفشانی‌های زیادی در این راه صورت گرفت و اکنون نیز این جانفشانی‌ها ادامه دارد تا بتوان آینده درخشان را برای جامعه اسلامی ترسیم کرد.

وی افزود: برای ترسیم این آینده مطلوب موانعی وجود داشته و دارد و تمامی دلسوزان در تلاش برای رفع این موانع هستند تا آینده مطلوب شکل گیرد. نظام مسئله محوری در مقابل موضوع محوری با هدف شناسایی و اولویت‌بندی مسائل و رفع موانع و شکل‌گیری شرایط مطلوب، رویکرد مدیریت اجرایی استان مرکزی است و می طلبد که همه در تحقق این مهم مشارکت گسترده داشته باشند.

وی ادامه داد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با توجه به اینکه یک مجموعه خدمات ‌رسان و فرهنگی است و جامعه هدف آن افرادی هستند که برای رسیدن به شرایط مطلوب جامعه ایران اسلامی عزیزان خود را تقدیم کردند، در تحقق برنامه مسئله محوری برای رسیدن به شرایط مطلوب وظیفه سنگینی برعهده دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مراجعات زیادی به استانداری و دیگر نهادهای اجرایی استان دارند و مطالبات آنها به حق است. اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این راستا وظیفه دارد با همکاری دیگر نهادهای اجرایی در راستای تحقق خواسته‌های این قشر گام بردارد.

مخلص‌الائمه بیان کرد: همگان می‌دانند که دولت سیزدهم در چه شرایط اقتصادی کشور را تحویل گرفت، دولت باید تا سال ۱۴۰۳ ماهانه بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان به منظور وصول چک‌های دولت قبل پرداخت کند که بار سنگینی بر دوش دولت است، البته این مهم با کار جهادی و مردمی قابل حل است.

وی اضافه کرد: تمرکز دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ بر واکسیناسیون عمومی و مقابله همه جانبه با ویروس کرونا است، اما سال آینده تمرکز دولت بر رشد اقتصادی است.

یادآور می‌شود، در این آیین رضا ربیعی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام
captcha