ایران در توافق برجام از موضع انقلابی و قرآنی کوتاه نمی‌آید
کد خبر: 4035596
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

ایران در توافق برجام از موضع انقلابی و قرآنی کوتاه نمی‌آید

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: دولت‌های طرف ایران در توافق برجام بدانند مردم ایران مانند کوه ایستادند و از موضع انقلابی، اسلامی قرآنی خود کوتاه نخواهند آمد.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 22 بهمن در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری در اراک با اشاره به اینکه دولت امریکا و اروپایی‌ها باید در مناسبت‌های اقتصادی و توافق برجام فروش نفت را آزاد و به حقوق مردم ایران احترام بگذارند، اظهار کرد: دولت‌های طرف ایران در توافق برجام بدانند مردم ایران مانند کوه ایستادند و از موضع انقلابی، اسلامی  قرآنی خود کوتاه نخواهند آمد.

وی با بیان اینکه مردم ایران تا پای جان با تأسی از نهضت عاشورا و مکتب امام حسین(ع) پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با هدایت مدبرانه و حکیمانه جبهه داخلی را به سمت عزت پیش برده و در جبهه بین‌المللی جوامع را وادار به احترام نسبت به مواضع ملت کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: درود بر مقام معظم رهبری که بعد از امام راحل سکان کشتی انقلاب را برعهده گرفتند و با بهترین شکل این کشتی باعظمت را در میان توطئه‌های دشمنان هدایت کردند. با ابلاغ سیاست‌های حکیمانه مانند اقتصاد مقاومتی و گام دوم چراغ راه مردم و مسئولان هستند.

وی در ادامه مردم را خطاب قرار داد و افزود: درود بر شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه که امروز، در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب بار دیگر حماسه آفریده و برگ زرینی دیگر رقم زدید.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان گفت: ملت همیشه در صحنه ایران در طول 43 سال در عرصه‌های مختلف ایثار، شهادت و فداکاری حاضر بودند و با تمام توان از منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب حمایت کردند. امروز مردم ایران در جای جای ایران اسلامی به جهانیان به ویژه جوامع استکباری ثابت کردند در راه انقلاب ثابت‌قدم هستند و در مسیری حرکت می‌کنند که امام(ره) و مقام معظم رهبری برایشان ترسیم کردند.

انتهای پیام
captcha