سیاست داخلی ایران متبلور از مردم‌سالاری دینی است
کد خبر: 4035625
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

سیاست داخلی ایران متبلور از مردم‌سالاری دینی است

استاندار مرکزی اظهار کرد: سیاست داخلی ایران تبلور مردم‌سالاری دینی است و سیاست خارجی نیز در استقلال قاطع در عرصه امنیتی و دفاعی که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است معنا پیدا می‌کند.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، 22 بهمن در مراسم راهپیمایی خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن در اراک، به بیماری کرونا و شروع فاز ششم این بیماری در کشور و استان اشاره و تصریح کرد: شیوع این بیماری منحوس در دو سال اخیر بسیاری از فعالیت‌ها را فلج کرد، اما حضور مردم به صورت خودرویی در یوم‌الله 22 بهمن حاکی از این است که هیچ امری نمی‌تواند مانع حضور و خلق حماسه‌ای دیگر باشد و این حضور جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه به میانه دهه پنجم انقلاب نزدیک می‌شویم و حضور مردم همیشه در صحنه نسان از انقلابی بودن آحاد مردم دارد، اضافه کرد: بیانیه گام دوم را در حالی آغاز کردیم که هیچ‌یک از انقلاب‌های معاصر نتوانستند از دهه سوم عمر خود عبور کنند، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی علی‌رغم تمام دشمنی‌ها در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

مخلص‌الائمه رمز بقای انقلاب اسلامی را انگیزه خدایی، اجتماع و وحدت همه مردم دانست و اظهار کرد: همراهی باشکوه مردم در 22 بهمن مدیون هدایت‌های امام احل، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا است و این همراهی هر روز نسبت به قبل تقویت می‌شود.  

وی ادامه داد: بسیاری از ملل رسیدن به این شرایط را آرمانی افسانه‌ای می‌دانند، اما انقلاب اسلامی با وجود 43 سال مقاومت در برابر دشمنان، وجود برخی کاستی‌ها و نواقص در مسائل روبنایی و زیربنایی همچنان مقاوم ایستادند. سیاست داخلی ایران تبلور مردم سالاری دینی است و سیاست خارجی نیز در استقلال قاطع در عرصه امنیتی و دفاعی که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است معنا پیدا می‌کند. همچنین ایران در عرصه‌های فرهنگی، قرآنی و علمی نیز در قله اقتدار ایستاده است.

مخلص‌الائمه بیان کرد: درست است که با جامعه آرمانی فاصله داریم، اما توفیقات کسب شده و دستاوردهای به دست آمده در میان این حجم فشار و دشمنی که برای خرد کردن استخوان چند ملت کافی است، مثال زدنی است و نظام جمهوری اسلامی هر دهه استوارتر و پایدارتر به حیات خود ادامه داده است.

استاندار مرکزی در پایان گفت: مسئولان و مردم باید در کنار یکدیگر باشند و هدایت کشتی انقلاب و اداره آن را برعهده دارند. مسئولان باید در کنار هم تلاش مضاعف برای استمرار بی‌وقفه آرمان‌های انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردها در همه حوزه‌ها و دفع آسیب‌ها و رفع کاستی‌ داشته باشند.

انتهای پیام
captcha